پرچم نمایه کانادا

نخست‌وزیر کانادا اعلام کرد این کشور قصد دارد به‌زودی مرزهای خود را به روی تمامی اتباع خارجی -به جز شهروندان آمریکایی- ببندد تا از این طریق به مهار ویروس کرونا در کانادا کمک کند.

به گزارش مشرق به نقل از شبکه خبری ان‌بی‌سی، «جاستین ترودو» نخست‌وزیر کانادا روز دوشنبه از بسته شدن مرزهای این کشور به روی تمامی اتباع خارجی در آینده بسیار نزدیک خبر داد.

ترودو با اعلام این خبر افزود: «ما می‌توانیم روند شیوع این ویروس را کُندتر کنیم. اکنون زمان آن است که همه تمهیدات لازم را برای حفظ سلامت مردم به کار بگیریم.»

بیشتر بخوانید:

آمار قربانیان ویروس کرونا در جهان به بیش از ۷۰۰۰ نفر رسید

وی همچنین خطاب به شهروندان کانادایی مقیم سایر کشورها گفت: «بگذارید با صراحت بگویم که اگر شما ساکن کشورهای دیگر هستید، اکنون زمان بازگشت به خانه است.»

بر اساس گزارش کوتاهی که پایگاه خبری «سیتی‌نیوز» کانادا در این زمینه منتشر کرده، بر اساس تصمیم جدید دولت کاناد تمامی افرادی که شهروند یا مقیم (دائم) کانادا نباشند، از ورود به کانادا منع خواهند شد.

ممنوعیت ورود به کانادا شامل خدمه پروازی،‌دیپلمات‌ها، اعضای درجه اول خانواده شهروندان کانادا نخواهد شد و شهروندان آمریکایی نیز از این از این محدودیت جدید معاف خواهند بود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۱:۱۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
    0 0
    ابله، اگر کرونا بخواد در کانادا گسترش پیدا کنه، مطمئن باش از طریق ارتباط با آمریکا این اتفاق خواهد افتاد.
  • CA ۰۶:۴۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
    0 0
    مشکل خود این آمریکا هست که کرونا رو در کانادا دارند پخش میکنند.‌بایستی جلوی‌این آمریکایی ها رو بگیرند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس