کد خبر 1052400
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۸

مهم‌ ترین معیار طراحی وبسایت برای هر یک از کاربرانی که تصمیم می گیرند برای توسعه کسب و کار خود دست به طراحی سایت بزنند، قیمت طراحی سایت است. از آن جایی که روز به روز به تعداد مشتریان طراحی سایت افزوده می شود شرکت های طراحی سایت کوچک و بزرگی پا گرفته اند و در حال فعالیت می باشند. هر یک از شرکت های طراحی سایت معیارهای منحصربه فردی برای طراحی سایت و برآورد هزینه آن دارند. بنابراین هر یک از مشتریان طراحی سایت اگر به چندین شرکت برای طراحی وب سایت مراجعه کنند متوجه تفاوت زیاد قیمت ها با یکدیگر خواهند شد. این سوال که برآورد قیمت طراحی سایت به چه مواردی بستگی دارد و چرا هر شرکت طراحی سایتی قیمت منحصر به فردی برای طراحی سایت به مشتری اعلام می کند را در ادامه پاسخ خواهیم داد. بنابراین به شما پیشنهاد می کنیم ادامه این مطلب را از دست ندهید.

قیمت طراحی سایت

مهم ترین عاملی که در برآورد قیمت طراحی سایت نقش بسزایی دارد ، نوع قالب وب سایت است. درواقع وب سایت ها یا با استفاده از قالب اختصاصی طراحی و تولید می شوند یا با استفاده از قالب آماده. منظور از طراحی سایت با استفاده از قالب اختصاصی، کدنویسی وب سایت به صورت صفر تا صد است که برخی از شرکت ها برای طراحی وب سایت با قالب اختصاصی از تکنولوژی ASP.NET WEBFORMS استفاده می کنند و برخی دیگر از شرکت ها از تکنولوژی ASP.NET MVC و زبان برنامه نویسی PHP استفاده می کنند. البته تکنولوژی‌ها و زبان های برنامه نویسی متعددی برای طراحی سایت با قالب اختصاصی وجود دارند منتهی مواردی که به آن ها اشاره کردیم از پر استفاده ترین ها هستند.

درصورتی که برای طراحی سایت با قالب آماده  دیگر نیازی به کدنویسی نیست. به گونه ای که قالب آماده وردپرس که با استفاده از زبان برنامه نویسی PHP نوشته شده است، خریداری شده و وب سایت مورد نظر بر روی آن قالب آماده پیاده سازی و اجرا می شود. با این وجود طراحی سایت با قالب اختصاصی به زمان طولانی حدود یک الی دو ماه نیاز دارد از این رو بدیهی است که قیمت طراحی سایت با قالب اختصاصی بیشتر باشد. درصورتی که طراحی سایت با قالب آماده یا همان وردپرس تنها یک الی دو هفته به طول می انجامد بنابراین بدیهی است که قیمت طراحی سایت با قالب آماده نسبت به طراحی سایت با قالب اختصاصی خیلی کمتر باشد.

البته تفاوت طراحی سایت با قالب اختصاصی نسبت به طراحی سایت با قالب آماده این است که هر گونه امکانات و آپشن هایی که قصد استفاده از آن ها را داشته باشید می توانید در طراحی وب سایت اختصاصی پیاده سازی کنید. علاوه بر این امنیت طراحی سایت اختصاصی نسبت به طراحی سایت با قالب آماده بیشتر است چراکه قالب آماده یا وردپرس Open Source است. با این وجود طراحی سایت با قالب اختصاصی برای آن دسته از کاربرانی کاربرد دارد که قصد راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی را داشته باشند که مطمئناً باید از امنیت بالایی برخوردار باشد و علاوه بر این پول و زمان کافی هم داشته باشند. اما بهترین گزینه برای کاربرانی که هزینه و زمان کافی برای طراحی وب سایت نداشته باشند ، طراحی وب سایت با قالب آماده یا همان وردپرس است.

یکی از بهترین شرکت های طراحی وب سایت با وردپرس که ضمن ارائه وب سایت حرفه ای وردپرس به کاربران در مدت زمانی کوتاه، هزینه مقرون به صرفه و مناسبی را از آن ها دریافت می کند ، شرکت طراحی سایت ایران سایت می باشد. شرکت طراحی سایت ایران سایت بیش از 20 سال در زمینه طراحی سایت وردپرس به صورت حرفه ای سابقه فعالیت دارد علاوه بر این متشکل از تیم های متعددی از کارشناسان و مهندسین خبره است که وب سایتی متناسب با نیاز و بودجه مشتری را به صورت تخصصی طراحی کرده و در اختیار او قرار می دهند. برای استفاده از خدمات طراحی سایت شرکت ایران سایت می توانید با این مجموعه بزرگ تماس بگیرید تا کارشناسان این مرکز به بهترین شکل ممکن شما را راهنمایی کنند.

سئو

یکی از بهترین خدماتی که شرکت طراحی سایت ایران سایت به کاربران خود ارائه می دهد، افزایش رتبه بهینه سازی یا سئو سایت در موتور جستجوهای مختلف به ویژه گوگل است. درواقع متخصصین سئو شرکت ایران سایت با افزایش رتبه سئو سایت شما کاری می کنند که وب سایت شما در موتورهای جستجو به ویژه گوگل بدرخشد. درواقع طراحی سایت بدون سئو هیچ سود و منفعتی برای کسب و کار شما ندارد چراکه سئو موجب می شود لینک وب سایت شما در نتایج صفحات جستجو گوگل در رتبه بالاتری قرار بگیرد. هر چه رتبه وب سایت شما در گوگل بالاتر باشد احتمال دیده شدن و بازدید از وب سایت شما توسط کاربران وب افزایش پیدا می کند. 

iransite961

درصورتی که به دنبال بهترین شرکت طراحی وب سایت جهت طراحی سایت وردپرسی به صورت حرفه‌ای و با اصول سئو هستید به شما پیشنهاد می‌کنیم که از طریق شماره تماس

88886450 021 با کارشناسان شرکت ایران سایت تماس بگیرید و از طریق آدرس وب سایت www.iransite.com  نمونه‌کارهای قدرتمند این مجموعه را در زمینه‌های مختلف مشاهده کنید. مجموعه ایران سایت یکی از بهترین و باسابقه‌ترین شرکت‌های طراحی سایت بوده که دارای پرسنل متخصص و مجرب است. مجموعه ایران سایت نه تنها از متدها و تکنیک‌های حرفه‌ای جهت طراحی وب سایت وردپرس برای شما استفاده می‌کند بلکه با اصول سئو، رتبه وب سایت شما را به صورت چشم‌گیری در گوگل افزایش می‌دهد تا به راحتی در دنیای وب دیده شوید.

**این محتوا تبلیغاتی است**

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس