کد خبر 1052166
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۷
کرونا

مقامات ایتالیا یکشنبه اعلام کردند که طی ۲۴ ساعت گذشته ۳۶۸ نفر دیگر در این کشور به دلیل ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست داده‌اند و مجموع قربانیان این ویروس در این کشور به بیش از ۱۸۰۰ نفر رسیده.

به گزارش مشرق، ایتالیا روز یکشنبه اعلام کرد که طی ۲۴ ساعت گذشته ۳۶۸ نفر در این کشور به دلیل ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست داده‌اند. بر این اساس شمار قربانیان ویروس کرونا در این کشور به ۱۸۰۹ نفر رسیده است.

ببینید:

فیلم/ صف خرید کرونایی در ایتالیا

تصویری تاسف آور در ایتالیا

مقامات ایتالیایی همچنین اعلام کردند که طی ۲۴ ساعت گذشته ۳۵۹۰ مورد ابتلای جدید به ویروس کرونا اعلام شده و مجموع مبتلایان به این ویروس در ایتالیا به ۲۴ هزار و ۷۴۷ نفر رسیده است.

طی ۲۴ ساعت گذشته تنها در منطقه لومباردیا در شمال ایتالیا که مرکز شیوع ویروس در این کشور به شمار می‌آید ۲۵۲ نفر جان خود را از دست داده‌اند. 

تاکنون ۲۳۳۵ نفر از مبتلایان به کرونا در ایتالیا بهبود یافته‌اند. 

شدت فراگیری کرونا در ایتالیا به حدی است که دولت این کشور از چند روز پیش در سرتاسر ایتالیا قرنطینه عمومی برقرار کرده و مردم را از حضور غیرموجه در خیابان‌ها منع کرده است. 

سازمان جهانی بهداشت با اشاره به روند افزایش شدید آمار مبتلایان به کرونا در اروپا، این قاره را مرکز تازه شیوع این ویروس توصیف کرده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۲:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۶
    5 1
    خدا نجاتشون بده
  • IR ۰۳:۱۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۶
    1 8
    کشور ما امن و امان است؟؟؟ فقط کرونا در اروپاست؟؟
    • IR ۱۶:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۶
      0 0
      عزیزدلم،جیگرجان،ده بیستا خبر یکی ،میشه همش اروپا؟!زکی؛حتما بی بی سی استعمارپیر بیطرفه؟!900تا خبر در مقابل 200 خبر!!رکورد جهان رو چنان زده تمام خبرگزاری های ایران و جهان باهم بهش نرسند،قربونت برم یکم هویچ بخور با کندر خوبه واست،قرآن هم که نمیخونی ولی یه ای خدایی چیزی بگو و عسلم گیرت اومد بخور،ماشالا ماشالا
  • محمد IR ۱۱:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۶
    6 0
    حالا اون منافقین و روشنفکران داخلی و شبکه های منافق بی بی سی و اینترنشنال ....کجاهستند براشون شمع روشن کنند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس