کد خبر 1052163
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۳
قطار مسافری

امکان استرداد بلیت قطارهای مسافری از طریق تماس با تلفن شماره ۱۵۳۹ از روز آینده ۲۶ اسفند فراهم شد.

به گزارش مشرق، در راستای جلوگیری از ازدحام مسافرانی که قصد استرداد بلیت خود را دارند و حفظ سلامت آنها از روز آینده ۲۶ اسفند استرداد بلیت قطارهای شرکت‌های حمل و نقل ریلی مسافری رجا و سفیر (همه شرکت‌های ریلی غیر از رجا و فدک) از روز دوشنبه ۲۶ اسفند ماه از طریق تلفن ۱۵۳۹ امکانپذیر شد.

ببینید:

عکس/ سکوت یک شهر

طبق اعلام این شرکت‌های مسافری از ساعت ۱۰ صبح دوشنبه ۲۶ اسفندماه ۹۸ هر کدام از مسافران شرکت‌های رجا و سفیر که تمایل به استرداد بلیت های خود را دارند می‌توانند از طریق سامانه ارتباط با مشتریان به شماره ۱۵۳۹ تماس گرفته و به صورت تلفنی نسبت به استرداد بلیت قطار خود اقدام کنند.

طبق اعلام شرکت‌های ریلی وجه بلیت حداکثر ۴۸ ساعت بعد از استرداد به مسافران عودت داده می‌شود.

توجه به این موضوع ضروری است که متقاضیان استرداد بلیت هنگام تماس با شماره ۱۵۳۹ باید شماره سریال بلیت‌های صادره، شماره تلفن همراه که هنگام خرید بلیت ثبت کرده‌اند و همچنین شماره کارت بانکی یکی از افراد که بلیت به نام آنها صادر شده است را جهت تطبیق و استرداد وجه اعلام کنند.

بنابراین گزارش، با شیوع بیماری کرونا در کشور ۵ اسفندماه امسال بود که وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد مسافرانی که قصد سفر داشته‌اند اما به دلیل شیوع ویروس کرونا از انجام سفر خودداری کرده‌اند می‌توانند بلیت خود را بدون کسر جریمه عودت دهند. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس