جهاد ضد کرونایی روحانیون در دل محرومان ریگان

طلاب و روحانیون ریگانی در قالب فعالیت اردوهای جهادی تاکنون صدها روستا را ضدعفونی و گندزدایی کرده‌اند و روشنایی را در دل محرومان ریگان جهت جلوگیری از اضطراب ویروس کرونا به ارمغان آوردند.

به گزارش مشرق، روحانیان مستقر در شهرستان ریگان با تشکیل اردوی جهادی در زمینه بهداشت و سلامت در حال فعالیت هستند، این روزها که مساجد شهرستان تعطیل است اما روحانیان و طلاب ریگان شبانه‌روز در تلاشند تا از ویروس کرونا در روستاهای ریگان جلوگیری شود.

بیشتر بخوانید:

دلنوشته‌های مردم برای طلبه جهادگرِ داغدیده +عکس و فیلم

ده‌ها روحانی ریگان با متشکل از ۴ تیم در روستاهای ریگان با همکاری شبکه بهداشت، دهیاری‌ها و  شهرداری‌ها مشغول گندزدایی و ضد عفونی کردن در روستاها هستند که از طلوع آفتاب تا ساعت‌هایی از شب در روستاهای ریگان در تلاشند تا آسیبی به اهالی روستاهای محروم ریگان نرسد.

دانلود

طلاب و روحانیان ریگانی در قالب فعالیت اردوهای جهادی تاکنون صدها روستا را ضد عفونی و گندزدایی کرده‌اند و  روشنایی را در دل محرومان ریگان جهت جلوگیری از اضطراب ویروس کرونا به ارمغان آوردند.

حجت‌الاسلام محمدصادق نازلی رئیس اداره تبلیغات اسلامی ریگان، اظهار داشت: با توجه به تعلیق تجمعات مذهبی، روحانیان شهرستان ریگان و مسئولان هیأت‌های مذهبی همگام با دیگر مسئولان در زمینه فعالیت‌های اجتماعی و بهداشتی مشغول خدمت به مردم هستند.

وی ابراز داشت: روحانیان در شهرهای درگیر، در خط مقدم مبارزه با بیماری کرونا در بیمارستان‌ها به بیماران کرونایی  و همدوش  کادر درمانی در حال فعالیت هستند و ما در ریگان نیز به یاد این روحانیان و ادامه دهنده راه آنها مشغول ضد عفونی روستاهای ریگان هستیم. 

مسئول گروه جهادی نورالمبین ریگان عنوان کرد:  روحانیان شهرستان ریگان ضمن ابراز همدردی با قربانیان ویروس کرونا آماده خدمتگزاری در بیمارستان‌ها و غسالخانه‌ها هستند.

نازلی با اشاره به اینکه اردوی جهادی نورالمبین با حضور روحانیان مستقر، مساجد و مراکز عمومی را در مناطق شیعه و سنی ضد عفونی کردند، ادامه داد: فعالیت گروه جهادی نورالمبین ریگان تا ریشه‌کن شدن ویروس کرونا ادامه دارد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • US ۱۸:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
    7 0
    جای خوش گذرانان مرفه همیشه مخالف به ظاهر وطن پرست این روزها در دفاع و حمایت از ملت و کشور خالیه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس