کد خبر 1052026
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۷
فوتبال

در حالی که ویروس کرونا اکثریت لیگ های دنیا را به حالت تعطیل در آورده است، رقابت های فوتبال در استرالیا دنبال می شود.

به گزارش مشرق، رقابت روز گذشته تیم دوم جدول 11 تیمی رقابت های لیگ استرالیا با تیم هشتم این مسابقات وسترن سیتی واندرز صحنه ای به همراه داشت که می توان آن را یکی از مهیج ترین لحظات فوتبال فصل جاری فوتبال دنیا قلمداد کرد؛ جایی که مدافع ملبورن سیتی کریس گود با تکلی استثنایی مانع گلزنی سایمون کاکس مهاجم حریف از دهانه دروازه و در شرایطی شد که توپ فقط چند صدم ثانیه با رد شدن از خط دروازه فاصله داشت.

بیشتر بخوانید:

استادیوم جدید اورتون به نام میلیاردر روس

این تکل واکنش های زیادی در شبکه های اجتماعی و توئیتر به همراه داشت و بسیاری از آن به عنوان بهترین تکل فصل یاد کردند.

کریس گود در پایان بازی در مورد این صحنه گفته است:« اگر بخواهم صادق باشم، من کاملا در آن لحظه آخر خیلی خوش شانس بودم. این اشتباه خودم بود که باعث به وجود آمدن این صحنه شد ولی خوش شانس بودم که این زمان را به دست آوردم تا برگردم و جبران کنم. این وضعیت خیلی وحشت آور بود؛ زمانی که شما اشتباه می کنید، قلبتان شروع به سریع تیپیدن می کند. در ابتدا فقط فکر می کردم فرصتی برای تکل زدن وجود دارد و پیش خودم گفتم به عقب برگرد و هر کاری از دستت برمی آید، انجام بده. خوش شانسی من بود که هریسون دلیریج هم آنجا بود و با کمک هم توانستیم توپ را از روی خط دروازه برگردانیم.»

کریس گود مدافع ملبورن سیتی در این صحنه تکلی استثنایی برای جلوگیری از ورود توپ به دروازه زد

  این دیدار در نهایت با نتیجه یک_یک خاتمه یافت تا کریسون گود ملبورن سیتی را همچنان در رده دوم جدول حفظ کند و واندز هم نتواند به رتبه ای بهتر از هشتمی برسد.

کریسون گود از عقب خود را به سایمون فاکس رساند تا از گلزنی این مهاجم جلوگیری کند.


  گود در سال 2012 به نیوکاسل انتقال پیدا کرد ولی پیش از اینکه در سال 2018 از این تیم جدا شود، تنها دو بازی رسمی برای تیم انجام داد.

چهره ساکس مهاجم وسترن سیتی واندرز پس از سوختن این فرصت طلایی.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس