جان باختگان کرونا در کشور به ۷۲۴ نفر رسید

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: تاکنون ۱۳ هزار و ۹۳۸ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و ۷۲۴ نفر فوت کرده و ۴ هزار و ۵۹۰ نفر نیز بهبود یافته‌اند.

به گزارش مشرق،‌ کیانوش جهانپور روز یکشنبه درباره تعداد افراد مبتلای قطعی به ویروس کرونا در کشور و فوت شدگان ناشی از این ویروس در کشور بیان کرد: از ظهر دیروز تا امروز و بر اساس نتایج آزمایشگاهی، ۱۲۰۹ مورد بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد و کل مبتلایان به این بیماری در کشور به ۱۳ هزار و ۹۳۸ نفر افزایش یافت.

جدیدترین اخبار مربوط به ویروس کرونا را از اینجا بخوانید

وی ادامه داد: خوشبختانه تا کنون ۴۵۹۰ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ بهبود یافته و ترخیص شده‌اند.

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت گفت: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۱۳ نفر از مبتلایان جدید کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری در کشور به ۷۲۴ مورد رسید.

وی درباره موارد جدید بیماران کووید ۱۹ در کشور به تفکیک استان‌ها اظهار کرد: تهران ۲۵۱ نفر، قم ۸۴ نفر، گیلان ۴۳ نفر، اصفهان ۱۲۶ نفر، البرز ۶۷ نفر، مازندران ۷۲ نفر، قزوین ۲۲ نفر، سمنان ۴۱ نفر، گلستان ۲۵ نفر، خراسان رضوی ۱۴۳ نفر، فارس ۹ نفر، لرستان ۵۲ نفر، آذربایجان شرقی ۳۶ نفر، خوزستان ۳۲ نفر، یزد ۳۶ نفر، زنجان ۳۲ نفر، کردستان ۲۷ نفر، کرمانشاه ۱۳ نفر، کرمان ۷ نفر، همدان ۱۱ نفر، سیستان و بلوچستان ۶ نفر، هرمزگان ۷ نفر، خراسان جنوبی ۱۸ نفر، خراسان شمالی ۶ نفر، ایلام ۱۸ نفر، آذربایجان غربی ۱۸ نفر، کهگیلویه و بویراحمد یک نفر، بوشهر ۶ نفر، استان‌های مرکزی، چهارمحال و بختیاری و اردبیل بدون مورد جدید ابتلا گزارش شده است.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • تینا IR ۱۴:۱۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
    24 3
    اگر مردم در خونه بشینن واقعا زنجیرش قطع میشه اما چیکار کنیم با ملتی که نمیشنون
    • IR ۱۵:۱۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
      26 2
      ملت صیها با استرس از خواب بیدار میشن احساس میکنن گلو درد دارند کمی هم تب کردن به خاطر همین یک سرماخوردگی و تب بر میخورن از ساعت 12 تا سه به سایت وزارت بهداشت حمله میکنند شبها هم تو ماهواره افسرده گی میگیرن و نیمه شب هم تو اینترنت دنبال ساخت معجون تقویتی لیمنی بدنن
    • IR ۲۰:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
      5 12
      چی شد ؟ روزهای اول که تلویزیون با افتخار گزارش پخش می کرد که به کوری چشم دشمن زندگی عادی در ایران جریان داره !
  • IR ۱۴:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
    24 1
    اوضاع داره کم کم خطرناک میشه
    • داود IR ۱۷:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
      10 0
      ملت اگه یه کم سواد ریاضی در حد دبیرستان داشتن، یا اونائی که سوادشو داشتن به مردم میگفتن که تصاعد هندسی تو ریاضیات معنیش چیه!! و تعداد مبتلاها و فوتی ها هر روز با تصاعد هندسی و لگاریتنی در حال افزایش هست، از روز اول همه تمرگیده بودن خونه!!! ... داستان شطرنج رو که بوزرجمهر به ایران آورد و به خسرو انوشیروان معرفی کرد رو اگه نمیدنین سرچ کنین بخونین، جالبه!! خلاصش اینه که انوشروان از شطرنج خوشش میاد و به بوزرجمهر میگه انعام هرچی میخوای بگو تا بدم. بوزرجمهر میگه شاید نتونی! شاه عصبانی میشه و میگه چیزی تو این دنیا نیست که من نتونم بدست بیارم!! بوزرجمهر میگه باشه! صفحه این شطرنج 64 تا خونه داره، تو خونه اول یه دونه گندم بزار، خونه دوم دو تا، خونه سوم چهار تا، ... الی آخر، یعنی تو هر خونه دو برابر خونۀ قبلی، شاه خندش میگیره و میگه چندتا کیسه گندم بدین به این بره، بقیش هم مال خودت!!! ولی بوزرجمهر اصرار میکنه که نه! باید حساب کنید ... حسابدارها میان شروع میکن به حساب کتاب، تا خونۀ 15 هم 16 هم بزور میرن جلو! بعد هم به شاه اعلام میکنن، اگه کل ذخائر گندم تو تمام سرزمینهای تحت فرمانت رو هم بدی خونۀ 17 هم رو نمیشه پر کرد!! .... الآن اگه با ماشین حساب علمی حساب کنین، گندمای 64 تا خونه رو هم با هم جمع بزنین، وزنش از جرم منظومۀ شمسی بیشتر میشه!!!! حالا حساب کنین هر کرونائی اگه در روز دو نفر رو کرونائی کنه !!! .... یعنی اگه خیلی کمتر از دو نفر هم آلوده کنه الآن باید همۀ ایران گرفته باشن!!! .... فقط روز اول کمی اطلاع رسانی درست لازم بود!! مردم هم بهتر بود کمی بیشنر بترسن!!!!
    • IR ۲۱:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
      1 8
      معلومه نمیدونی تصاعد هندسی یعنی چی؟ تصاعدش عددی هست. تصاعد لگاریتمی؟؟؟؟!!!!
  • IR ۱۵:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
    19 19
    تا اعمال زور نباشد مردم رفتار خود را تصحیح نمی کنند. حالا چه در مورد کرونا و چه احتکار و چه بی حجابی. فرهنگسازی و آموزش حرف مفت است/.
  • شیخ غیر مفید IR ۱۶:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
    15 0
    چرا مثل بقیه کشورها آمار تفکیکی فوتی هارو نمیدین. جلوی رقم ابتلا پرانتر باز کنین و رقم فوت همون استانو بنویسین!!!!!!
  • 2020 IR ۱۷:۴۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
    4 0
    رفتار مردم حاصل عملکرد قدرت‌طلبانی هست که برای رسیدن به قدرت همه چیز رو لجن‌مال کردن. مردم ما (البته بخشی از آنها) بیش از خطر ابتلا به کرونا درگیر ویروس بی‌هویتی اجتماعی هستند. جنگ ادراکی و شناختی بسیار خسارت بار تر از حمله هسته‌ای است و درنتیجه این جنگ، ملت‌ها به دست خودشون و با افتخار به ورطه نابودی کشیده می‌شوند. مطمئن باشید حتی اگر حضرت انشاالله قیام کنند و ظهور رخ دهد و درمان این بیماری رو معرفی کنند باز عده ای خواهند بود که تا دم مرگ در مقابل ایشان مقاومت می‌کنند.
  • طاها IR ۱۹:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
    0 0
    دست بوس تمام کارکنان صدیق وزارت بهداشت و نیروهای مسلح هستیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس