وزیر آموزش و پرورش محسن حاجی میرزایی

معلمی در آموزش های مجازی به دانش آموزانش، به جای کلمه «آنلاین» از «آیلاند» استفاده کرده بود.همین موضوع بازیچه دست برخی از هنرمندان و بلاگرها شد و دابسمش های زیادی نیز ساختند.

به گزارش مشرق، «محسن حاجی میرزایی»؛ وزیر آموزش و پرورش در صفحه شخصی خود درتوئیتر در اینبار نوشت: «‌وقتی می‌گوییم آموزش هیچگاه تعطیل نمی‌شود، به اعتبار معلمان فداکار و مسئولیت‌پذیری می‌گوییم که این روزها با کمترین امکانات چراغ آموزش را از خانه‌هایشان روشن نگه داشته‌اند. پ.ن. شایعات درباره برخورد با #معلم_مهربان_آستارایی صحت ندارد.»

«آیلاند» کلمه ای که این روزها در شبکه های اجتماعی بسیار به گوش شنیده اید. دابسمش های مختلف هم ساخته شد و بازنشر شد برخی ها خندیدند و برخی ها بغض کردند.

ماجرا از آن قرار بود که یک معلمی در آموزش های مجازی به دانش آموزانش، به جای کلمه «آنلاین» از «آیلاند» استفاده کرده بود و این صوت در شبکه مجازی منتشر و بازنشر شد.  همین موضوع بازیچه دست برخی از هنرمندان و بلاگرها شد و دابسمش های زیادی نیز ساختند.

کامنت های زیادی زیر این دابسمش های گذاشته شد، برخی ها خندیدند، تحقیر و مسخره کردند و برخی از این تحقیر و مسخره گلایه کردند و گفتند در این شرایط بحرانی که برخی از مسئولین «آنلاین» نیستند یک معلم عاشق آموزش، «آیلاند» است.

پس از پخش دابسمش های گسترده درباره این موضوع، در شبکه های اجتماعی خبر اخراج این معلم منتشر شد.

اما این خبر واکنش آموزش و پرورش  استان گیلان را در بر داشت. در همین ارتباط، «نادر جهان آرای» در خصوص خانم «صفایی» معلم خوشنام و شیرین زبان آستارایی اظهار کرد: این معلم وظیفه شناس با وجود 67 سال سن و با گذشت 17 سال از بازنشستگی؛ با وظیفه شناسی و خستگی ناپذیری تحسین برانگیزی همچنان عرصه آموزش را خالی نکرده و نسبت به آینده کودکان شهر و کشورش بی تفاوت نیست و آموزش و پرورش استان همواره از زحمات و تلاش های معلمان استان به ویژه خانم صفایی تقدیر و تشکر کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با بیان جزییاتی پیرامون سوابق آشنایی خود با خانواده و شخص این همکار خوشنام و صدیق گفت:«خانم صفایی که خود نیز فرزند یکی از فرهنگیان  خوشنام آستارایی هستند؛ بعد از  سی سال تدریس در مدارس دولتی، اکنون برای هفدهمین سال  متوالی است که راضی به دور ماندن از کسوت شریف معلمی نشده و همچنان به عنوان معلم پایه ششم دریکی از مدارس غیر دولتی شهر آستارا مشغول خدمت است.

جهان آرای ادامه داد: ایشان همچنان در این کسوت مشغول تداوم خدمت هستند و ما و همه همکارانمان با نهایت افتخار از وجود ایشان در کلاس های درس بهره مند هستیم.

وی افزود: فرهنگیان و مردم این شهر خاطرات بسیاری از تدریس منحصربفرد و خلق نیکوی خانم صفایی دارند و تعداد زیاد تقدیرنامه هایی که وی چه در دوران خدمت رسمی و چه در دوران بازنشستگی دریافت کرده (از جمله انتخاب ایشان به عنوان یکی از معلمان نمونه شهرستان آستارا در سال گذشته تحصیلی) گویای میزان کارآمدی و حسن سلوک ایشان در کسوت معلمی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 6
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
    5 3
    لعنت به زبان انگلیسی. اگر به جای واژه های انگلیسی فارسیش را بگوییم این مشکلات و حواشی را هم نداریم
  • IR ۱۴:۱۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
    19 10
    خدا سایه ایشان را بر سر آموزش و تعلیم و تربیت این کشور مستدام نماید. خداوند ایشان را سلامت بدارد و در پناه حق حفظ نماید.
  • IR ۰۱:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۶
    2 1
    چقدر بیشعوره اون کسی که این فایل صوتی رو پخش کرد وآبروی این معلم رو بعد از این همه سابقه برد و بی شعورتر کسانی که دابسمش و ....ساختند و فقط بیکار نشستند‌ و دیگران رو مسخره میکنند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس