کد خبر 1051831
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۵
اینیستا

آندرس اینیستا در پیامی درباره ویروس کرونا و شرایطش در ژاپن صحبت کرد.

به گزارش مشرق، ویروس کرونا به یک مشکل بزرگ در دنیا تبدیل شده و روزانه تعداد زیادی جان خود را به دلیل ابتلا به این ویروس مهلک از دست می‌دهند. از طرف دیگر کرونا مسابقات ورزشی و به خصوص فوتبال را نیز تحت تاثیر قرار داده تا جایی که همه رقابت های اروپایی چه در سطح داخلی و چه در سطح بین المللی به حالت تعلیق درآمده است.

بیشتر بخوانید:

پیام کرونایی مسی و درخواست از مردم +عکس

کرونا از طرف دیگر باعث شده که ستاره های دنیای فوتبال به همدردی با افراد مبتلا بپردازند و توصیه هایی را برای هواداران خود ارائه دهند؛ کاری که دو فوق ستاره دنیای فوتبال یعنی کریستیانو رونالدو و لیونل مسی نیز آن را انجام داده اند.

در همین رابطه آندرس اینیستا، ستاره سابق بارسلونا که حالا در ویسل کوبه ژاپن توپ می‌زند در پیامی ویدیویی گفت: " قصد دارم این پیام حمایتی و آگاه کننده را به دلیل وضعیتی که در این مدت دچار شده ایم و حالا در حال مقابله با آن هستیم منتشر کنم. از دستورات متخصصان پیروی کنید. ما باید در این مقطع زمانی از یکدیگر حمایت کنیم. این یک مشکل همگانی است که نگرانی همه ما را به همراه داشته است. ما حالا در ژاپن هستیم. اینجا همه مدارس بسته شده و ما کمتر از خانه بیرون می رویم یا بهتر بگویم اصلاً از خانه خارج نمی شویم. اینطور برمی آید که شرایط در اینجا رو به بهبود است اما با این وجود باید باز هم نکات ایمنی را رعایت کنیم."

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس