خرید کالای عمومی

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران با اشاره به دایر بودن نانوایی‌ها، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و سوپرمارکت‌ها گفت: مشکلی بابت تامین کالاهای اساسی وجود ندارد.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران محمد امامی امین، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران، با اشاره به انتشار برخی اخبار و نگرانی مردم بابت تامین مایحتاج عمومی و کالاهای اساسی اظهار داشت: نانوایی‌ها، فروشگاه های زنجیره ای و سوپرمارکت ها دایر هستند تا به مردم خدمات رسانی می کنند و به هیچ وجه تعطیل نمی شوند.

بیشتر بخوانید:

الکل و ماسک، کالای اساسی شدند

وی سپس ضمن تکذیب کمبود برخی اقلام اساسی در فروشگاه ها و مراکز خرید عنوان کرد: خوشبختانه مایحتاج عمومی و کالاهای اساسی مردم تامین شده و نگرانی بابت این امر وجود ندارد.
 
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران با اشاره به ضرورت رعایت نکات بهداشتی جهت مقابله با کرونا ویروس تاکید کرد: تمام کالاهای مورد نیاز مردم تامین شده و مردم ضمن پرهیز از ترددهای غیرضروری با رعایت نکات بهداشتی جهت تهیه اقلام مورد نیاز اقدام کنند.
 
امامی امین در ادامه با اشاره به بهره گیری از ظرفیت واحدهای تولیدی استان تهران برای تهیه اقلام بهداشتی گفت: ظرفیت واحدهای تولیدی استان تهران برای تهیه اقلام بهداشتی اعم از ماسک، دستکش، مواد شوینده و غیره به کار گرفته می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس