کد خبر 1051586
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۳
کولاکوویچ

فاصله پایان المپیک تا پایان قرارداد ایگور کولاکوویچ، سرمربی تیم ملی والیبال ایران، تنها ۲۳ روز است و هیچ بند و تبصره‌ای برای تمدید آن وجود ندارد.

به گزارش مشرق، فدراسیون جهانی والیبال، زمان برگزاری لیگ ملت‌های والیبال سال ۲۰۲۰ را تغییر داد و آن را به بعد بازی‌های المپیک موکول کرد. پیش از این قرار بود مرحله مقدماتی لیگ ملت‌های والیبال مردان، از دوم خرداد تا یکم تیر ماه سال ۱۳۹۹ برگزار شود.

بیشتر بخوانید:

زمان لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۰ تغییر کرد

فدراسیون جهانی والیبال در سایت خود اعلام کرد که لیگ ملت‌های والیبال، به بعد از المپیک توکیو موکول می‌شود. این فدراسیون تأکید کرده است که شیوع و گسترش ویروس کرونا را لحظه به لحظه رصد می‌کند و با مشورت نمایندگان فدراسیون جهانی و رؤسای فدراسیون‌های ملی، تصمیم به تعویق این مسابقات گرفته است تا از رفاه و سلامت خانواده بزرگ والیبال حمایت کند، زیرا سلامت و رفاه بازیکنان، مربیان و عوامل اجرایی، بالاترین اولویت فدراسیون جهانی است.

بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ در صورت برگزاری از ۳ تا ۱۹ مرداد ماه در توکیو انجام خواهد شد و فینال مسابقات والیبال روز شنبه ۱۸ مرداد خواهد بود. المپیک ۲۰۲۰، پایان مأموریت و قرارداد ایگور کولاکوویچ، سرمربی تیم ملی با فدراسیون والیبال ایران است.

فاصله پایان المپیک تا پایان قرارداد کولاکوویچ، تنها ۲۳ روز است و هیچ بند و تبصره‌ای برای تمدید آن وجود ندارد. از طرفی کولاکوویچ تصمیم دارد بعد از تیم ملی ایران به سراغ فعالیت باشگاهی و یا تیم ملی دیگری برود که مستلزم آن، شروع مذاکرات بلافاصله پس از اتمام المپیک است تا پیش از شروع لیگ کشورهای مختلف، قرارداد خود را نهایی کرده باشد. در این شرایط، کولاکوویچ در لیگ ملت‌های ۲۰۲۰ قطعاً سرمربی ایران نخواهد بود.

برگزاری لیگ ملت‌های ۲۰۲۰ پس از رویداد مهمی مثل المپیک برای فدراسیون‌ها، بازیکنان، حامیان مالی و علاقه‌مندان به والیبال به هیچ وجه جذابیت گذشته را ندارد و بعید نیست که مسابقات امسال توسط فدراسیون جهانی لغو شود. لیگ ملت‌ها، بهترین میدان برای آماده‌سازی‌ تیم‌ها قبل از المپیک است که اهمیت این رویداد را در سال المپیک دو چندان می‌کند. در این شرایط انگیزه زیادی برای برگزاری و شرکت در VNL وجود ندارد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس