کد خبر 1051545
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۴
لیورپول

شیوع ویروس کرونا و به تعویق افتادن لیگ برتر مانع قهرمانی شاگردان کلوپ نمی شود.

به گزارش مشرق، در پی شیوع ویروس کرونا در اروپا و جهان، لیگ برتر انگلیس هم مانند خیلی دیگر از لیگ های اروپایی به تعویق افتاده و مشخص نیست چه زمانی آغاز شود.

بیشتر بخوانید:

پیام کلوپ پس از لغو مسابقات لیگ جزیره

این ترس وجود دارد که لیگ برتر حتی در تابستان هم قابل پیگیری نباشد اما مدیر ارشد یک باشگاه جمعه اطلاع داده که مخالفت بسیار کمی برای اهدای قهرمانی به لیورپول وجود داشته است. شاگردان کلوپ 25 امتیاز از منچسترسیتی رده دومی بیشتر کسب کرده اند و فقط 2 پیروزی دیگر تا قهرمانی قطعی فاصله دارند. با این اختلاف فاحش، به نظر نمی رسد هیچکدام از تیم های رقیب، مخالفتی با اهدای جام به لیورپول داشته باشند. 

مدیر ارشد یکی از تیم های لیگ برتری به تلگراف گفته است:

قصد اصلی این است که بازی های لیگ دوباره آغاز شود اما آیا چنین چیزی ممکن است؟ به نظر می رسد مشکلات بیشتری در راه است. این تمرکز وجود دارد که جام به لیورپول اهدا شود.

لیگ برتر قرار است تا 3 آوریل معوق باشد اما با توجه به وضعیت موجود، بعید است بازی ها پس از آن هم پیگیری شود. تلگراف گزارش می دهد به احتمال فراوان پس از آنکه این فصل لیگ برتر ناتمام باقی می ماند و قهرمانی به لیورپول اهدا می شود، فصل آینده با 22 تیم برگزار می شود. جام اتحادیه برای فصل آینده لغو می شود و در پایان فصل آینده، به جای 3 تیم، 5 تیم به چمپیونشیپ سقوط می کنند. 

منبع: طرفداری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس