کد خبر 1051516
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۹

امروزه تجهیزات شبکه و برقی جزو جدا نشدنی از زندگی روزمره همه ما شده و چانچه که هر طرف از اتاق خود را نگاه کنیم با این تجهیزات و وسایل برخورد میکنیم . از لامپ های روشنایی محل کار و زندگی گرفته تا کابل شبکه مورد نیاز برای اتصال انواع وسایل برقی و الکترونیکی ، انواع دوربین مدار بسته و سیم هایی که از آن ها برای اتصال لپ تاپ ها و مودم های خود استفاده میکنیم.

امروزه تجهیزات شبکه و برقی همانند دیگر وسایل و ابزارآلات مورد نیاز مردم علاوه بر خرید و فروش سنتی جای خود را در بازارهای آنلاین باز کرده و مردم برای خرید انواع تجهیزات شبکه و برقی به صورت آنلاین اقدام به خرید مینمایند.

"برقچی" فروشگاه آنلاین در زمینه فروش انواع تجهیزات برقی ، شبکه و فیبر نوری ، دوربین مدار بسته و انواع مودم می باشد و با دارا بودن تمامی مجوزهای کسب و کار اقدام به فروش اینترنتی این محصولات کرده است.

چه محصولاتی در فروشگاه "برقچی" به فروش میرسد؟

فروشگاه برقچی با تنوع بسیار بالای محصولات خود دست شما را برای مقایسه و انتخاب کالای مورد نظر باز می گذارد و شما میتوانید با دیدن عکس های مختلف و مقایسه کالاها با یکدیگر خرید خود را با اطلاعات کافی از محصول انجام دهید.

از دیگر مزایای خوب “برقچی” میتوان به پشتیبانی آنلاین توسط تیم پشتیبانی این مجموعه اشاره کرد. تیم 5 نفره پشتیبانی برقچی آمادگی پاسخ به سوالات فنی شما را خواهند داشت و شما را برای خرید کالای مورد نظر و مناسب راهنمایی میکنند.

از دیگر مزایای خوب و برجسته “فروشگاه برقچی” می توان به ارسال سریع کالای خریداری شده در همان روز اشاره کرد. با خرید از این فروشگاه کالای خریداری شده در همان روز و در اسرع وقت برای مشتریان ساکن در تهران ارسال می شود و در همان روز میتوانید کالای خود را تحویل بگیرید.

برای مشتریان ساکن در دیگر شهرها ارسال از طریق پست پیشتاز و بین 2 الی 4 روز کاری میباشد.

فروش آنلاین انواع دوربین مدار بسته

برخی از مهمترین کاربردها و مزایای دوربین مدار بسته شامل موارد زیر می‌شوند:

– برقراری نظم و امنیت محیطی در مناطق حساس و نیازمند امنیت بسیار بالا

– زیر نظر گرفتن رفتار زندانیان در زندان‌ها و جلوگیری از آشوب و اغتشاش‌های احتمالی

– بررسی رفتار بیماران و پرسنل در مناطق درمانی برای ایجاد بهترین شرایط درمان

– بررسی ترافیک جاده‌ها و راه‌های شهری و در نتیجه اطلاع رسانی درست به رانندگان و مسافران

– زیر نظر گرفتن محیط‌هایی که برای انسان‌ها بسیار خطرناک است، به عنوان مثال محیط‌های رادیو اکتیو و مناطق آلوده و سمی صنعتی

– برقراری امنیت ساختمان‌ها و فضاهای آزاد با استفاده از دوربین مدار بسته

– ضبط و بررسی فعالیت‌های روزمره در محیط‌هایی که نیازمند امنیت دائمی هستند که از آن جمله می‌توان به بانک‌ها، فرودگاه‌ها و کازینوها اشاره کرد.

فروش آنلاین انواع مودم

امروزه و در عصر تکنولوژی، ما تنها از اینترنت استفاده نمی‌کنیم، بلکه به آن وابسته هستیم. چنانچه اتصالات اینترنت سرعت بالایی نداشته باشند و از کیفیت بالایی برخوردار نباشند، می‌توانند روز شما را خراب کنند و سبب ایجاد ناراحتی شوند و تنها این مودم ها هستند که می‌توانند شما را از این مشکل رهایی دهند. از روترهای وایرلس گرفته تا تلفن های همراه هوشمند، همگی قطعاتی هستند که باعث می‌شوند تجهیزات شبکه شما، به زبان‌های دیجیتال مختلف صحبت کنند و این مودم است که در این میان به عنوان مترجم برای شما عمل می‌کند.

فروش آنلاین انواع کابل شبکه

کابل‌های شبکه، از لحاظ ظاهری، شبیه به کابل‌های تلفن هستند که سال‌ها در سراسر جهان از آن‌ها استفاده می‌شود، اما یک تفاوت اصلی میان کابل‌های شبکه و کابل‌های تلفن وجود دارد و آن این است که کابل شبکه، ضخیم‌تر از کابل تلفن بوده، و دارای 8 هادی در درون خود است که این هادی‌ها وظیفه انتقال اطلاعات را برعهده دارند. همچنین کابل‌های شبکه، در رنگ‌های مختلف و با ویژگی‌های به خصوصی تولید و عرضه شده‌اند اما کابل‌های تلفن به طور عمده، در رنگ خاکستری تولید می‌شوند. همچنین کابل‌های شبکه، به پورت‌های شبکه متصل می‌شوند که از پورت‌های تلفن بزرگتر بوده و مکانی برای اتصال 8 هادی درونی کابل‌های شبکه در آن‌ها تعبیه شده‌ است و در نتیجه، اطلاعات، از طریق آن‌ها به سخت‌افزار درونی تجهیزات شبکه منتقل شده و پس از پردازش، مورد استفاده کاربران قرار می‌گیرند.

**این محتوا تبلیغاتی است**

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس