کد خبر 1051418
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۱
دختر ترامپ قرنطینه شد

دختر و مشاور رئیس‌جمهور آمریکا که هفته گذشته با یک مقام استرالیایی مبتلا به ویروس کرونا دیدار کرده بود، به‌دلیل احتمال ابتلایش به این ویروس قرنطینه خانگی شد.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه خبری هیل، «ایوانکا ترامپ» دختر و مشاور دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا که هفته گذشته با «پیتر داتون» وزیر کشور استرالیا ــ که به‌تازگی تست کرونای وی مثبت اعلام شده است ــ دیدار کرده بود، در حالت قرنطینه خانگی قرار گرفته است.

معاون دفتر رسانه‌ای کاخ سفید روز جمعه با تأیید خبر قرنطینه خانگی ایوانکا ترامپ مدعی شد که پزشکان کاخ سفید ایوانکا ترامپ گفته‌اند که نیازی به قرنطینه خانگی ندارد.

بیشتر بخوانید:

ساعاتی پیش «پیتر داتون» وزیر کشور استرالیا که هفته گذشته برای شرکت در یک نشست امنیتی ــ‌ اطلاعاتی مشترک به واشنگتن سفر و در جریان این سفر با «ویلیام بار» وزیر دادگستری آمریکا و «ایوانکا ترامپ» دختر و مشاور دونالد ترامپ دیدار کرده بود، از مثبت اعلام شدن نتیجه تست کرونای خود خبر داد.

پیتر داتون که امروز جمعه ابتلایش به ویروس کرونا به تأیید پزشکان رسیده است، روز جمعه ششم مارس (16 اسفند) در واشنگتن حضور داشته و در نشستی مشترک با تنی چند از مقامات امنیتی کشورهای کانادا، نیوزیلند، انگلیس و آمریکا شرکت کرده است.

در تصویری که رسانه‌های آمریکایی از پایان این نشست منتشر کرده‌اند، پیتر داتون وزیر کشور استرالیا (نفر سوم از سمت راست تصویر) دقیقاً کنار ایوانکا ترامپ دیده می‌شود.

دونالد ترامپ , کشور آمریکا , ویروس کرونا , کرونای جدید , کووید-19 ,

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • زندیه IR ۱۰:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۴
    21 5
    انشاالله این ویروس اورا نابود کند
  • FR ۱۰:۱۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۴
    27 0
    شیاطین انس درجمعی
  • IR ۱۰:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۴
    17 7
    این سگ صفت ها باید با کرونا از بین بروند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس