کد خبر 1051109
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۶

آیا شما هم به مهاجرت فکر می کنید؟ آیا تمامی راههای پیشرفت کردن را امتحان کرده و به بن بست خورده اید؟ آیا علیرغم میل باطنی تان برای مهاجرت، نمی دانید باید از کجا شروع کنید؟ اگر جوابتان به هر یک از این سوالات مثبت است پس در ادامه این مطلب همراه ما باشید؛ چرا که الست گروپ پیشنهادات خوبی برای مهاجرت دارد.

اروپا، کانادا و استرالیا همواره مقصد مورد علاقه مهاجرین بوده است. البته این بدان معنا نیست کسی دلش نمی خواهد به آمریکا برود! تنها مشکل برای رفتن به آمریکا قوانین سرسختانه و مهاجر پذیر نبودن این کشور می باشد وگرنه چه کسی دلش نمی خواهد گرین کارت آمریکا داشته باشد و آزادانه به آنجا تردد کند.

اما برای کسانی که رویای گرین کارت آمریکا را دارند و نمی توانند به آن دست پیدا کنند، جایگزینی وجود دارد به نام کارت آبی یا بلو کارت اروپا. کارت آبی تقریبا همان خدماتی را در اروپا به شما ارائه می دهد که گرین کارت در آمریکا ارائه می دهد. با داشتن کارت آبی اتحادیه اروپا، شما نیز جزو شهروندان اروپا به شمار می روید و تقریبا از تمامی مزایایی که شامل شهروندان اروپایی می شود برخوردار می شوید.

علاوه بر اروپا راههای مهاجرتی گوناگونی برای تمامی اقشار جامعه با حرفه های گوناگون نیز وجود دارد که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت.

شرایط دریافت کارت آبی اتحادیه اروپا

کارت آبی راه مهاجرتی خوبی برای کسانی است که در یکی از رشته های مهندسی تخصص داشته باشند. در صورتی که جایگاه شغلی ای وجود داشته باشد و افراد عضو اتحادیه اروپا نتوانند آن را پر کنند، به عبارتی دیگر اگر شما حرفه ای تر از این افراد باشید می توانید برای آن شغل درخواست بدهید. مدرک دانشگاهی معتبر، سابقه کار، داشتن پیشنهاد کاری از یک شرکت اروپایی با حقوق بالا از جمله دیگر شرایط برای دریافت بلو کارت می باشد.

حقوق دریافتی شما در آلمان بین 3400 تا 8000 یورو در ماه می باشد که البته با توجه به قوانین ممکن است این مبلغ تغییر کند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید به سایت الست گروپ مراجعه نموده و مطالب نوشته شده در مورد کارت آبی اروپا (بلو کارت) را مطالعه نمایید.

مهاجرت به آلمان؛ جاب سیکر یا جاب آفر؟

کسانی که میخواهند از طریق کاری به آلمان مهاجرت کنند، احتمالا نام جاب آفر و ویزای جاب سیکر آلمان به گوششان خورده است. ویزای جاب سیکر به ویزایی گفته می شود که شخص دریافت می کند تا از طریق آن بتواند به مدت شش ماه در آلمان به دنبال کار بگردد. اگر شخص موفق به پیدا کردن کار نشود، مجبور است که به کشور خود بازگردد.

اما ویزای جاب آفر به ویزایی اطلاق می شود که شما یک پیشنهاد کاری از کارفرمای آلمانی داشته باشید. دریافت این پیشنهاد کار مجوز این است که شما ویزای کاری دریافت کنید و بعد از مدت زمانی آن را به اقامت دائم تبدیل کنید. دریافت پیشنهاد کاری فرآیند چندان راحتی ندارد اما کارشناسان ما با توجه به مهارت شما می توانند جاب آفر معتبری از کشور آلمان دریافت کنند.

چه روش های مهاجرتی به کانادا وجود دارد؟

در حال حاضر افراد علاقه مند به کانادا می توانند از طریق تحصیل، کار، سرمایه گذاری، دوره های زبان انگلیسی و ... به کانادا مهاجرت کنند. شما با دریافت مشاوره از کارشناسان الست گروپ می توانید بهترین روش را برای مهاجرت خود انتخاب کنید.

اولین روش مهاجرت به کانادا گذراندن دوره های زبان انگلیسی در یکی از کالج های این کشور می باشد. بهترین سن برای شرکت در این دوره ها بین 18 تا 30 سال می باشد اما افراد بالای 30 سال نیز می توانند با بررسی مدارک، برای شرکت در این دوره ها اقدام نمایند. شرط دیگر داشتن مدرک آیلتس است که با توجه به کالج انتخابی شما متغیر است. به صورت کلی آیلتس سطح 5.5 تا 6.5 مورد نیاز است و در برخی موارد کلا نیازی به مدرک آیلتس نمی باشد.

دومین روش مهاجرت به کانادا برنامه مهاجرتی اسکلید تریدز می باشد که یکی از بهترین روش هاست چرا که به مدرک تحصیلی نیاز ندارد. شما تنها با داشتن مدرک دیپلم و سابقه کار در یکی از رشته های فنی می توانید برای دریافت این ویزا اقدام نمایید. مدرک زبان مورد نظر برای اسکیلد تریدز سطح بسیار پایینی دارد و به راحتی می توانید آن را دریافت نمایید. همچنین این ویزا محدودیت سنی ندارد اما به طور کلی اگر دارای مدرک دیپلم هستید بهتر است سنتان تا 30 سال باشد و برای مدارک تحصیلی بالاتر نیز سن بیشتر از 30 سال بلامانع است.

سومین روش مهاجرت به کانادا از طریق اسکلید ورکر می باشد که مختص کسانی است که نیروی متخصص به کار می روند و دارای مهارت های شغلی می باشند. تفاوت اسکلید ورکر با اسکلید تریدز در مدرک تحصیلی است. شما برای دریافت این ویزا باید حتما مدرک تحصیلی بالایی داشته باشید و همچنین رزومه شما قبل از هرگونه اقدامی توسط کارشناسان ما بررسی شود. افراد در این نوع مهاجرت بر اساس میزان سن، مدرک تحصیلی، دانش زبانی و سابقه کار دسته بندی می شوند.

از راه های دیگر مهاجرت به کانادا می توان به اخذ ویزای دانش آموزی، تحصیلی و سرمایه گذاری نیز اشاره کرد.

چهارمین روش مهاجرت به کانادا برای کسانی مناسب است که از تمکن مالی بالایی برخوردارند و همچنین سابقه مدیریت کسب و کار را دارند. با این روش مهاجرتی که به نام کارآفرینی در استان انتاریو کانادا معروف است می توانید با تزریق سرمایه به کشور کانادا و استخدام حداقل دو نفر که شهروند کانادا باشند، به راحتی اقامت دائم خود را دریافت نمایید. این نوع مهاجرت هیچ محدودیت سنی نداشته و مستلزم سطح زبان انگلیسی بالایی نیز نمی باشد.

برخی افراد دغدغه ی مهمی دارند که مربوط به انتقال پول هایشان به کشور مورد نظر است. اگر نمی خواهید کارمزد زیادی بابت تبدیل کردن پولهایتان به دلار یا یورو به صرافی ها بپردازید، می توانید از ارزهای دیجیتال کمک بگیرید. شما به راحتی می توانید با تبدیل کردن پولتان به یکی از رمز ارزها مانند بیت کوین، ریپل، تتر و ... با پرداخت کمترین کارمزد، با روشی امن پولهایتان را همراه خود داشته باشید.

خاطر نشان می شود که الست گروپ با تخصص در حوزه مهاجرت، به شما کمک می کند متناسب با شرایط مالی، حرفه ای و علمی خود بهترین روش را انتخاب کنید همچنین در تمامی فرآیندهای اخذ اقامت دائم از گام اول تا انتها همراه شما خواهد بود.

مهاجرت کاری به استرالیا

کشور استرالیا نیز بی کار ننشسته و برای جذب نیروی کار ماهر لیست مشاغلی منتشر کرده است که افراد فعال در آن حوزه های می توانند با ارائه مدارک خود برای دریافت ویزای کاری استرالیا اقدام کنند. از آنجایی که لیست این مشاغل بسیار بلند بالا است، پیشنهاد می کنیم برای مشاهده ی آن به سایت الست گروپ مراجعه نمایید.

همچنین می توانید برای دریافت مشاوره از کارشناسان ما با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید:

09019294756

09912786248

02188842085

02188844329

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس