کد خبر 1050872
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۶
صالحی امیری

برخی مقامات کشورمان ازجمله ۳ عضو کابینه، ۵ نماینده مجلس و تعداد دیگری از شخصیت‌های سیاسی به کرونا مبتلا شده‌اند.

به گزارش مشرق، براساس اعلام جهانپور رئیس مرکز اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، کل مبتلایان به بیماری کرونا در کل کشور به ۹۰۰۰ نفر رسیده است که در این میان برخی مقامات کشورمان ازجمله ۳ عضو کابینه، ۵ نماینده مجلس و تعداد دیگری از شخصیت‌های سیاسی به کرونا مبتلا شده‌اند.

بر اساس جدولی که خبرگزاری فارس منتشر کرده است، یکی از این مقامات که کرونا گرفته «رضا صالحی امیری» رئیس کمیته ملی المپیک است که در حال حاضر در قرنطینه به سر می برد.

بعدالتحریر: فارس نوشت: گفتنی است پس از انتشار این خبر، سید رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک طی تماسی با فارس، درباره وضعیت ابتلایش به کرونا گفت: من تست ابتلا به کرونا داده‌ام، اما پاسخ آن منفی بوده است. 

به گزارش مشرق، با این وجود دقایقی پس از انتشار این خبر، محمود عبدالهی مدیر روابط عمومی کمیته ملی المپیک تاکید کرد: دکتر صالحی امیری در سلامت کامل مشغول فعالیت در محل کارشان هستند و هرگونه خبر ابتلای ایشان به ویروس کرونا یا بستری و قرنطینه شدن، تکذیب می‌شود.

ایشان ظهر امروز (چهارشنبه ۲۱ اسفند) طی مراسمی به تجلیل از دو همکار بازنشسته کمیته پرداختند و در سلامت کامل به سر می‌برند. ایشان هم اکنون (ساعت ۱۷:۵۰) در محل کارشان حضور دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس