image-20200311153944-2.jpeg

می‌دانید خرید فالوور از اینستاگرام چگونه باعث پیشرفت در کسب و کار می‌شود؟ با دیجی ممبر همراه باشید تا بهترین سایت خرید فالوور را معرفی کنیم.

اینستاگرام به عنوان یک شبکه‌ی اجتماعی مطرح و محبوب در سرتاسر جهان، یک منبع عالی برای درآمدزایی محسوب می‌شود و با به کار بستن روش‌های سنجیده و درست می‌توان به درآمدهای قابل توجهی در آن دست پیدا کرد. پیج‌های زیادی در زمینه‌های مختلف مثل خبری، سرگرمی، پزشکی و ... در اینستاگرام وجود دارند که بسیاری از آن‌ها در ابتدای راه‌اندازی‌شان با خرید فالوور اینستاگرام از سایت‌های معتبر مثل دیجی ممبر به فالوور زیاد رسیده‌اند. در این مقاله قصد داریم تا به معرفی و بررسی بهترین مراجع خرید فالوور اینستاگرام که کاربران آن‌ها را برگزیده‌اند، بپردازیم. با دیجی ممبر همراه باشید.

اشاره‌ای مختصر بر اهمیت اینستاگرام و درآمدزایی در آن

این روزها اینستاگرام به جزء جدایی‌ناپذیر زندگی بسیاری از مردم جهان تبدیل شده است. شاید در ابتدای راه‌اندازی این شبکه، صرفاً کاربری سرگرمی آن مورد توجه قرار داشت اما به تدریج کسب و کارهای زیادی در اینستاگرام راه‌اندازی شد و این شبکه به محلی برای درآمدزایی خلاقانه تبدیل گردید. در کشور ما هم افراد زیادی با بهره‌گیری از روش‌های درست مثل خریداری فالوور اینستاگرام و همچنین خلاقیت و  نوآوری به موفقیت و درآمدهای زیادی رسیده‌اند.

به عنوان مثال در این بین افراد مشهوری هستند که با ساخت کلیپ‌های طنز و جذاب، توجه مخاطبین خود را جلب می‌کنند و این باعث افزایش فالوور اینستاگرام در پیج آنان می‌شود. به همین جهت برندها و شرکت‌های معتبری در ایران بخشی از تبلیغات خود را به این گونه افراد می‌سپارند و این موضوع درآمد آنان را به روزی چند میلیون تومان رسانده است. با توجه به مثال مذکور، اهمیت درآمدزایی در اینستاگرام و استفاده از روش‌های درست برای تحقق این هدف بر کسی پوشیده نیست.

 اگر شما هم قصد راه‌اندازی یک پیج برای معرفی و فروش محصولاتتان و یا یک پیج با محتوای سرگرمی، خبری و ... را دارید، می‌توانید به چنین درآمدهایی و حتی بیشتر از آن دست پیدا کنید. خرید فالوور اینستاگرام یک راه مناسب برای تسریع سرعت حرکت شما به سمت موفقیت است. در ادامه به معرفی برخی از بهترین مراجع ارائه‌دهنده‌ی فالوور اینستاگرام می‌پردازیم.

معرفی بهترین مراکز خرید فالوور اینستاگرام و خدمات آن‌ها

با توجه اهمیت افزایش فالوور اینستاگرام برای کاربران این شبکه، افراد بسیاری اقدام به فروش فالوور اینستاگرام می‌کنند. متأسفانه در این بین عده‌ای کلاه‌بردار هم از علاقه و نیاز مردم سواستفاده کرده و فالوور جعلی را به مشتریان خود می‌فروشند. شما باید حتما برای خرید فالوور اینستاگرام به معتبرترین وب‌سایت‌ها مراجعه نمایید. وب‌سایت‌هایی مثل دیجی ممبر ، دیجی فالوور، سایت فالوور ارزان و فالوور بند بهترین مراجع فروش فالوور اینستاگرام محسوب می‌شوند که با مراجعه به آن‌ها می‌توانید از خدماتشان بهره‌مند گردید.

فالوورهای واقعی در اینستاگرام همان فالوورهای عادی هستند که در طول روز و هفته مدت مشخصی را در اینستاگرام می‌گذرانند و پست‌های مختلف را مشاهده کرده و لایک می‌کنند. اگر شما 10 هزار فالوور واقعی دریافت کنید، فرصت بسیار مناسبی برای جلب توجه آن‌ها خواهید داشت و باید نهایت بهره را از آن ببرید. در نقطه‌ی مقابل فالوورهای فیک قرار دارند. مقصود از فالوورهای فیک، فالوورهای با کمترین میزان فعالیت است. به نظر شما خرید این فالوورها می‌تواند تأثیر مثبت قابل توجهی بر موفقیت یک پیج در اینستاگرام بگذارد؟ در ادامه به تشریح پاسخ این سوال می‌پردازیم.

آیا خرید فالوور اینستاگرام به صورت فیک تأثیرات مثبت هم به دنبال دارد؟

به منظور پاسخ به این سوال باید بگوییم که فالوورهای فیک هیچ‌گونه فعالیت خاصی در پیج شما نخواهند داشت و تنها فایده‌ی خرید آن‌ها، بالا نشان دادن تعداد فالوورها و اعتمادسازی برای دیگر کاربران است. البته این مزیت هم در حال حاضر چندان قابل اتکا نیست زیرا اخیراً اینستاگرام قوانین سخت‌گیرانه‌ای را برای از بین بردن اکانت‌های فیک در نظر گرفته که یکی از مهم‌ترین آن‌ها محدود کردن کاربران با فعالیت کم است.

احتمالاً اگر مدت زیادی در اینستاگرام پست‌های مختلف دوستان و فالووینگ‌های خود را لایک نکرده‌اید، متوجه شده‌اید که اینستاگرام شما را برای مدتی بلاک لایک می‌کند. در این صورت پس از اقدام به لایک کردن هر پست با یک پیغام مواجعه می‌شوید که باید گزینه‌ی tell us را فشار دهید تا اینستاگرام بعد از مدتی اکانت شما را به حالت عادی برگرداند. اگر این کار را انجام ندهید، اکانتتان  پس از گذشت یک بازه‌ی زمانی مشخص حذف خواهد شد.

بنابراین اکانت‌ها و فالوورهای فیک تأثیر مثبت قابل توجهی بر درآمدزایی پیج شما ندارند و می‌توانید فالوورهای واقعی را از وب‌سایت‌های معتبر و مشهور فروش فالوور مثل دیجی ممبر، دیجی فالوور، فالوور ارزان و فالوور بند خریداری کنید. به نظر شما آیا صرفاً خرید فالوور برای افزایش فالوور اینستاگرام کافی است؟ در ادامه به تشریح پاسخ این سوال می‌پردازیم.

راه‌های حفظ و افزایش فالوور اینستاگرام بعد از خرید فالوور

پس از اینکه خرید فالوور اینستاگرام را از وب‌سایت‌های معتبری مثل دیجی ممبر و دیجی فالوور انجام دادید، باید تلاش خود را در جهت حفظ و افزایش فالوورهای پیجتان به کار ببنید. در این مسیر رعایت برخی نکات بسیار ضرورت دارد که بدین شرح می‌باشند:

1- با تکیه بر خلاقیت و نوآوری خودتان باید مطالب، تصاویر و کلیپ‌های جدید در پیجتان قرار دهید که توجه فالوورها را جلب کند. اگر پیج را برای معرفی و فروش محصولاتتان راه‌اندازی کرده‌اید، سعی کنید در معرفی محصولات هم از روش‌های خلاقانه بهره بگیرید. توجه داشته باشید که اگر مخاطبین شما افراد بزرگسال است، نباید پست‌هایتان را در ساعات اداری قرار دهید، زیرا بسیاری از مشتری‌ها و مخاطبینتان پست را نخواهند دید.

2- در ابتدای کار، تبلیغات زیاد نگیرید زیرا در وهله‌ی اول باید بتوانید خود را بر سر زبان‌ها بیاندازید. گرفتن تبلیغات بیش از حد، جلوه‌ی مناسبی را برای مخاطب‌ها و فالوورها ایجاد نمی‌کند و ریزش فالوورها را در پی خواهد داشت. بنابراین بلافاصله بعد از خرید فالوور اینستاگرام از وب‌سایت‌های معتبر نظیر دیجی فالوور، فالوور بند، فالوور ارزان نباید سریعاً به سراغ تبلیغات بروید.

3- همواره تعامل مناسبی با فالوورهای خود داشته باشید. اگر آن‌ها برای شما کامنتی می‌گذارند و یا در دایرکت برایتان پیامی می‌فرستند، حتما به آن‌ها پاسخ دهید. با انجام این کار بسیاری از فالوورها و مخاطبین، پیج شما را به دوستانشان معرفی خواهند کرد.

سخن آخر

در این مطلب تلاش بر این بود تا بهترین سایت‌های ارائه‌دهنده خدمات مربوط به خرید فالوور اینستاگرام از نگاه کاربران مثل سایت‌های دیجی ممبر، دیجی فالوور، فالوور ارزان و فالوور بند معرفی شود و همچنین راه‌های حفظ و نگهداری فالوورها به اختصار تشریح یابد. امیدوارم با استفاده از مطالب فوق بتوانید بهترین انتخاب را در خصوص مرجع خرید فالوور داشته باشید و به درآمدهای بالا در کسب و کارتان دست یابید.

**این محتوا تبلیغاتی است**

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 12
  • غیر قابل انتشار: 3
  • mahdi IR ۱۶:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۶
    2 3
    خیلی ممنون از سایت مفیدتون عالی هستین شما
  • مریم حبیبی IR ۲۰:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
    1 2
    ۱۰۰۰ باشد با قیمت مناسب
  • مریم حبیبی IR ۲۰:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
    1 2
    ۱۰۰۰ تا باشد با قیمت مناسب
  • امیر IR ۰۰:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
    5 0
    بنابر تجربه شخصی خریدی که از دیجی فالوور (digi-follower.com) داشتم، اصلا راضی نبودم. خیلی طولش دادند و در اخر هم نصف تعداد خریداری شده رو ثبت کردند و دیگه جواب ندادند. ریزش هم خیلی بالا بود. پیشنهادم اینه از سایت های این لیست استفاده نکنید.
  • مریم حبیبی IR ۲۲:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
    2 0
    هیچی
  • مصطفی DE ۲۳:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۶
    1 0
    فالورها فیکن و حتی لایک ها هم ریزش دارن و تقریبا همش طی یک هفته پاک میشه . پولتونو هدر ندید
  • ویکتور IR ۱۸:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۶
    1 0
    من از فالوجت خریدم فالوورها همه فیک بودن و برخلاف نوشته های داخل سایت که یه تعدادی رو اضافه میده این کارو انجام ندادن توصیه میکنم اصلا از فالوجت استفاده نکنین
  • ویکتور IR ۱۸:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۶
    0 0
    من از فالوجت خریدم فالوورها همه فیک بودن و برخلاف نوشته های داخل سایت که یه تعدادی رو اضافه میده این کارو انجام ندادن توصیه میکنم اصلا از فالوجت استفاده نکنین
  • محمد امیری IR ۱۵:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۱
    0 0
    سلام ممنونم بابت مقاله کامل و جامع واقعا مفید بود, من برای خدمات شبکه های مجازی سایت متا فالوور رو پیشنهاد میکنم و از خدماتشون واقعا راضی بودم .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس