کد خبر 1050788
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۱

اگر ایدا آل انتخاب کنید, یک کاناپه چند منظوره بهترین گزینه برای اضافه کردن انعطاف‌پذیری در خانه تان است. اگر می‌خواهید یک سوفا برای اتاق نشیمن, اتاق مهمان, اتاق مطالعه یا دفتر خانه بخرید, باید به دنبال نکات مفیدی برای انتخاب مبل باشید. این مقاله  به نمایش برخی توصیه‌های مفید جهت کمک به شما در فرآیند خرید اختصاص دارد.

* اول از همه اینکه باید بودجه خود را قبل انبوه انتخاب ها, تنظیم کنید. قیمت کاناپه یا مبل تختشو بستگی به کیفیت ، نحوه تولید ، برند و سایر عوامل دارد. از خودتان بپرسید چقدر می‌خواهید روی کاناپه بنشینید و به سمت گام بعدی حرکت کنید.

تخت مناسب مبل باید مطابق با اندازه اتاق شما باشد. پس دقت کنید که اندازه‌گیری‌های اتاق را چک کنید و بهترین حالت را پیدا کنید.

همانطور که میدانید مبل یا کاناپه تخت خواب شو کمی سنگین‌ تر و بزرگ‌تر از کاناپه معمولی هستند زیرا وظایف دوگانه انجام می‌دهند. برخی از آن‌ها برای حمل وزن یک تشک ساخته شده‌اند و همه تخت‌های مبل یک مکانیزم تبدیل دارند. انتخاب مدلی که چارچوب محکمی دارد مهم است.

* به منظور انتخاب تخت‌خواب مناسب, مشخص کردن اولویت شما بین راحت نشستن و راحتی خوابیدن مهم است. بسترهای کاناپه به ندرت شرایط ایده‌آلی را برای خدمت به هر دو موقعیت فراهم می‌کنند. پس بهتر است از خودتان بپرسید که چگونه از آن به عنوان یک مبل یا کاناپه استفاده می‌کنید.

* اگر می‌توانید کاناپه را در هر دو حالت نشسته و خوابیده به منظور بررسی سطح آسایش تست کنید. شرکت مبل تخت شو آرا سوفا این امکان را به شما فراهم میکنند تا در نمایشگاه یا فروشگاه های خود مشتریان کاناپه ها را امتحان کنند. هنگام نشستن روی کاناپه چند سوال بپرسید. آیا به شما حمایت کافی از گردن و کمر شما را می‌دهد؟ آیا در وضعیت خواب راحتی کافی فراهم می‌کند؟ آیا از بدن شما حمایت می‌کند؟ آن را از هر زاویه امتحان کنید.

* با داشتن مکانیزم‌های قابل تبدیل, شما باید چک کنید که آیا کار تبدیل به تخت و یا مبل آسان است یا خیر. بعضی از تخت‌ها مکانیزم‌های سنگینی دارند که شما نمی‌توانید به تنهایی عمل کنید، بنابراین مطمئن شوید که مکانیزمی را انتخاب کنید که با کمترین کمک شما به تبدیل شود. برای انجام این کار از مبل به تخت یا بالعکس امتحان کنید.

* بعضی از تخت‌ها با ویژگی‌های اضافی در دسترس هستند. برای مثال, مبلهای تختشو وجود دارند که جای فنجان کوچکی دارند.

* اگر کاناپه تخت شو دارای تشک است, آسایش و کیفیت تشک را چک کنید تا مطمئن شوید که خواب راحت شب را فراهم می‌کند.

همچنین باید تصمیم بگیرید که چه نوع تختخوابی را می‌خواهید, یک چرم مصنوعی, چرم مصنوعی یا پارچه. تخت‌های مبل عمدتاً در پارچه و چرم مصنوعی موجود هستند. من در حال حاضر به جزئیات ویژگی‌های تخت‌های مبل و مبل چرمی اشاره می‌کنم که می‌توانید مزایا و معایب آن‌ها را درک کنید.

امیدوارم این نکات را برای انتخاب کاناپه مناسب پیدا کنید و امیدوارم این مقاله به شما کمک کند تصمیم خرید درست را بگیرید. برای مشاهده کاناپه های سایت های خارجی میتوانید از این لینک مشاهده نمایید.

**این محتوا تبلیغاتی است**

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس