کد خبر 1050723
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۷
آخرین آمار جهانی مبتلایان و بهبود یافتگان ویروس کرونا+جدول

طبق آخرین آمار منتشر شده در جهان تاکنون ۱۱۹ هزار و ۲۲۵ نفر در جهان به ویروس کرونا (کووید-۱۹) مبتلا شده‌ و تعداد ۶۶ هزار و ۵۶۹ نفر بهبود یافته‌اند.

به گزارش مشرق، بر اساس آخرین آمار پایگاه اطلاعاتی "worldometers"، تعداد 119 هزار و 225 نفر در جهان به ویروس کرونا (کووید-19) مبتلا شده‌اند؛ از این تعداد مبتلا، 66 هزار و 569 نفر بهبود یافته و توانسته‌اند ویروس کرونا را شکست بدهند. 

طبق آمار تا این لحظه تعداد 4 هزار و 299 نفر از مبتلایان جان خود را از دست داده‌اند که 2.7 درصد از بیماران را شکل می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

در این میان کشور چین با 80 هزار و 783 مبتلا در رده‌ی اول کشورهای درگیر با کرونا قرار دارد؛ بعد از آن به ترتیب کشورهای ایتالیا با 10 هزار و 149 مبتلا، ایران با 8 هزار و 42 مبتلا و کره جنوبی با 7 هزار و 755 مبتلا در رده‌های دوم تا چهارم قرار دارند. 

نکته قابل توجه تعداد بهبود یافتگان کشور چین و ایران است که به مراتب از تعداد کشته شدگان بیشتر است؛ کشور چین با تعداد 61 هزار و 493 بهبود یافته در رده اول جهان قرار دارد؛ بعد از آن کشور ایران با تعداد 2 هزار 731 بهبود یافته بعد از چین در رده دوم قرار دارد. 

طبق آمار برخی کشورها نیز با افزایش تعداد مبتلایان و فوتی‌ها نسبت به روزهای گذشته مواجه بودند؛ کشورهای فرانسه، اسپانیا، آلمان و آمریکا با بیش از 1000 مبتلا در رده‌های پنجم تا هشتم کشورهای درگیر با کرونا قرار دارند. 

ویروس کرونا , کشور چین ,

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۱
    55 3
    جالبه ترکیه محو هست تو این آمار که خیلی بعید به نظر میرسه.
    • IR ۲۰:۱۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۱
      1 34
      یه ضرب المثلی قدیمی میگه کسیکه به جهنم میره رفیقشو دوسداره
    • IR ۰۱:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۲
      6 1
      20:16 البته راحت باش جانم بگو ضرب المثل ترکیه ای !

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس