وزیر صمت نمایه

مشاور وزیر صنعت‌، معدن و تجارت گفت: وزیر صمت که به علت ابتلا به ویروس کرونا در بیمارستان بستری بود از بیمارستان ترخیص شده و در حال گذراندن دوره نقاهت در منزل است.

به گزارش مشرق، علی‌اکبر رضایی مشاور وزیر صمت در خصوص آخرین وضعیت درمانی رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: وزیر صمت متأسفانه چند روزی به دلیل وخامت حال در ای سی یو بیمارستان بستری شدند و تحت مراقبت‌های درمانی قرار گرفتند که به لطف خداوند و تلاش پرسنل و پزشکان بهبود حاصل و از بیمارستان مرخص شدند.

بیشتر بخوانید

وزیر صنعت هم کرونا گرفت

مشاور وزیر صمت افزود: وزیر صمت علی‌رغم توصیه اکید پزشکان مبنی بر عدم ورود به محیط‌های آلوده از روز اول به دلیل اهمیت موضوع سلامت مردم و افزایش نیاز کشور در تولید اقلام بهداشتی و به عنوان وزیر وزارتخانه صمت که وظیفه نظارت بر تولید محصولات بهداشتی را برعهده دارند، پیگیر رفع موانع موجود و افزایش تولید بودند و شخصا در جلسات مختلف حضور یافته و از کارخانجات و از واحدهای تولیدی محصولات بهداشتی حضورا و مرتبا بازدید می‌کردند که متأسفانه مبتلا به ویروس کرونا شده و این ویروس وضعیت ریه وی را حاد کرد و باعث بستری شدن وی در بخش ای سی یو بیمارستان شد.

رضایی تصریح کرد: از آنجایی که تولید برخی از محصولات بهداشتی همچون ضدعفونی‌کننده‌ها و... برعهده وزارت صمت و البته توزیع آن بر عهده وزارت بهداشت است، وزیر صمت علی‌رغم بیماری شدید و بستری و تحت نظر بودن به دلیل دغدغه‌هایی که در حوزه تولید دارند و با وجود همه محدودیت‌های درمانی و پزشکی از طریق ویدئوکنفرانس‌ و سایر ابزار ارتباطی و شبکه‌های رسانه‌ای و اجتماعی با معاونت‌ها و مدیران مختلف دائما در تماس بوده و موضوع نظارت بر تولید را به صورت مستقیم و جدی دنبال می‌کردند.

وی اضافه کرد: امیدواریم که وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی که اکنون در خط مقدم مبارزه با کرونا ویروس است نیز به صورت جدی بتواند با توزیع به موقع لوازم موردنیاز مردم اقدام و با درایت،‌ ظرفیت‌های تولیدی ایجادشده را مدیرتی و نیازهای مردم و پرسنل عزیز بیمارستان‌ها را با پخش و توزیع به موقع و مناسب کمبودهای موجود در بازار برطرف کند.

مشاور وزیر صنعت‌، معدن و تجارت بیان داشت: ستاد تنظیم بازار به تمامی درخواست‌های وزارت بهداشت و درمان در جهت رفع کمبودهای موجود جواب مثبت داده و تمامی درخواست‌ها به تصویب این ستاد رسیده است.

رضایی اظهار داشت: رزمندگان مقابله با ویروس کرونا علاوه بر جامعه پزشکی و درمانی کشور، تولیدکنندگان عزیز و شریف نیز هستند و در راس آنها وزیر صمت است که علی‌رغم توصیه‌های پزشکی پای کار ایستاد و با زیر پا گذاشتن سلامتی خود با حضور در کارخانجات نو مراکز تولیدی نسبت به برطرف کردن مشکلات و افزایش تولید مجاهدانه از هیچ تلاشی فروگذار نکرد.

وی تصریح کرد: امیدواریم تمام مدیران خط مقدم این جبهه همچون وزیر صنعت، معدن و تجارت یک بار دیگر نشان دهند که مردان این سرزمین برای امنیت و سلامت مردم عزیز کشورمان در سایه مقام معظم رهبری از هیچ تلاشی فروگذار نیستند و در مقابله با مشکلات پیش‌آمده با مدیریت جهادی و بدون هیاهو همچون فرماندهان شهید 8 سال دفاع مقدس تا آخرین نفس ایستاده‌اند.

 در حالی ابتلای وزیر صنعت، معدن و تجارت به ویروس کرونا و بهبودی وی اعلام شده است که مدتی پیش فرزاد خلفی مسئول شورای اطلاع‌رسانی وزارت صنعت از جواب منفی آزمایش کرونای وزیر صنعت خبر داده و گفته بود: ایشان تحت مراقبت خودشان قرار دارند و در بیمارستان و یا بخش آی‌سی‌یو بستری نبوده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 17
  • در انتظار بررسی: 6
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۲۰:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۰
    80 7
    خیلی هم پیگیری های ایشون موثر بوده ، نه یک دونه ماسک پیدا میشه و نه دستکش ، بی خاصیت ترین وزیر روحانی با اختلاف ایشونه
    • IR ۲۱:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۰
      2 11
      اینطور نیست اگر بخواهید ماسک در دسترس عموم باشد باید حداقل روزی 50 میلیون عدد تولید شود که چنین امکانی نیست پس لزوما ان چند میلیون تولیدی باید در مراکز درمانی و یا پادگانها یا دیگر نقاط حیاتی کشور در این روزها مصرف شود
    • محمد IR ۲۲:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۰
      20 4
      میمردی .... تاثیرت بیشتر بود
    • IR ۲۲:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۰
      12 6
      تو را بذارند مبصر شاگردهای تنبل، میتونی معدلشون را بیست کنی؟
    • IR ۲۲:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۰
      24 4
      مگه وزیر با خاصیت هم تو این هفت سال داشتیم مگه رییس جمهور با خاصیت داشتیم
  • IR ۲۱:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۰
    22 0
    همان روز که ابتلای وزیر محترم صمت توسط دولتی ها تکذیب شد این حقیر اعلام کردم اینا دروغ میگن. اساسا این دولت حرفهایش دیگه برا مردم قابل باور نیست. در عین حال باید بگم از سلامتی وزیر محترم صمت بسیار خرسندم و امیدوارم بقیه بیماران کرونایی به زودی بر این بیماری غلبه کنند و سلامتی خود را بازیایند
  • علی IR ۲۱:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۰
    2 6
    خدایا شکر
  • محمد IR ۲۱:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۰
    19 3
    به حول و قوه الهی کرونا ایشون را استیضاح خواهد کرد
  • علی IR ۲۱:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۰
    6 0
    اگه تکذیب نشه خوبه
  • ایرانی IR ۲۱:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۰
    15 0
    بهترین دلیل برای کار نکردن اعلام کرونایی شدن و جالبه همه شون تا ای سی یو می روند و خیلی زود برمی گردند بالاخره دم خروس روزی عیان خواهد شد
  • IR ۲۲:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۰
    1 0
    این بنده خدا نمیدونست بعداز حل مشکلات تولید،توزیع وقیمتش مهمه که سراز(بازارازاد،احتکار،قاچاق به چسن سوریه عراق و...)درمیآره
  • مهدی IR ۲۲:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۰
    4 0
    باید حتما سرخودشون بلا بیاد که حال مردم رو بفهمن امیدوارم امثال ایشون به‌درد بی پولی هم گرفتار شن تا بیشتر مردم رو درک کنند.
  • فرهاد GB ۲۲:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۰
    15 1
    واقعا خسته نباشند .موندیم چطوراززحماتشون تشکرکنیم.بازار را شخم بزنی یه قطره الکل یاماسک ازش درنمیاد .بیشتر از آه این مردم بوده کرونا گرفتن
  • IR ۲۲:۵۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۰
    8 1
    ای کاش .....
  • هادی حیدری ۰۸:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۱
    0 0
    ابتلا به کرونا داستان جدید وزیر بی خاصیتی است که به این بهانه از بار مسئولیت شانه خالی کند.
  • IR ۱۱:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۱
    0 0
    اه مردم او را گرفته 18ماه تیبا ثبت نام کردم هنوز نگرفتم
  • IR ۱۱:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۱
    0 0
    حیف شد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس