کد خبر 1050508
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۴
محمدحسن انصاری فرد

قضیه مخالفت اعضای هیئت مدیره پرسپولیس با استعفای مدیرعامل این باشگاه صحت ندارد.

به گزارش مشرق، پس از اتفاقات شب گذشته بین محمدحسن انصاری‌فرد با هیأت مدیره پرسپولیس از صبح امروز در خصوص این مسائل خبرهای متناقضی منتشر شده است. یکی از این اخبار بحث مخالفت هیأت مدیره سرخ‌پوشان با استعفای انصاری‌فرد از مدیرعاملی باشگاه است که پیگیری‌ها نشان می‌دهد این موضوع صحت ندارد. در جلسه‌ای که امروز در باشگاه پرسپولیس با حضور سایر مدیران این باشگاه برگزار شده مهدی رسول‌پناه رئیس هیأت مدیره این باشگاه و همچنین رضا یلوه معاون اقتصادی پرسپولیس با مدیرعامل مستعفی تماس گرفتند اما انصاری‌فرد پاسخی به این تماس‌ها نداده است.

با این اوصاف بحث مخالفت هیأت مدیره با استعفای او محلی از اعراب ندارد و اعضای هیأت مدیره پرسپولیس پس جلسه خود در باشگاه و پس از جمع‌بندی انتخاب سرپرست، راهی وزارت ورزش شدند تا با وزیر ورزش جلسه برگزار کنند.

ظاهراً انصاری‌فرد در محفلی با نزدیکان خود اعلام کرده که صحبت‌های امروز رسول پناه در کانال رسمی وزارت ورزش مبنی بر انتخاب سرپرست باشگاه نشان می‌دهد که برکناری قدوسی از روابط عمومی باشگاه بهانه‌ای بیش نبوده و اعضای هیأت مدیره پرسپولیس در حالی که به ۱۲ ساعت نکشید به دنبال انتخاب جایگزین او بودند.

ظاهراً انصاری‌فرد تصمیم دارد در یک برنامه تلویزیونی در خصوص تمام اتفاقاتی که در باشگاه پرسپولیس در این شش ماه رخ داده افشاگری کند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس