کد خبر 1050496
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۱
image-20200310171831-1.jpeg

صرافی ها بمنظور خدمات رسانی بهتر و جذب نمودن مشتریان بیشتر، می توانند اقدام به طراحی سایت صرافی کنند. طراحی وب سایت برای این دسته از مشاغل مزایای بسیاری را به همراه خواهد آورد.

صرافی ها قادرند با استفاده از سایت خود کارهایی نظیر اطلاع رسانی از آخرین قیمت ارزها ، ثبت نام افراد برای آزمون های بین المللی مانند زبان و مواردی از این قبیل را انجام دهند. با توجه به اینکه در کشور ما بطور پیوسته بر تعداد کاربران اینترنت افزوده می شود، فرصت ایده آلی برای کسب و کارها کوچک و بزرگ فراهم شده است که با طراحی سایت خود به سودآوری بسیاری دست پیدا کنند و فعالیت خود را گسترش دهند. شرکت نرم افزاری ویستا با هدف رونق کسب و کار و همینطور رضایت کاربران، خدمات ویژه ای را در زمینه طراحی وب سایت صرافی و طراحی سایت خدماتی ارائه کرده است.

طراحی سایت صرافی آنلاین و خرید و فروش ارزهای دیجیتال

این روز ها خدمات صرافی فقط شامل خرید و فروش دلار و ارزهای کشور ها نمیشود و با توجه به انقلاب بلاکچین و اختراع بیتکوین، هواداران این ارزها و خدماتی که با ارزهای دیجتال  انجام میگردد ، روز به روز رو به افزایش هستند. بنابراین بسیار از صرافی های سنتی و همچنین افرادی که به دنبال کسب درآمد از خرید و فروش ارزهای دیجیتال مثل بیتکوین و اتریوم و دیگر رمز ارزها (cryptocurrency) هستند، میتوانند با ساخت یک وبسایت صرافی آنلاین ، به ارائه این خدمات بپردازند. از آنجا که وبسایت های خرید و فروش ارزهای دیجیتال نیازمند رعایت امنیت بالایی میباشد ، تیم ویستا این تدابیر را اندیشیده و توجه ویژه ای به بحث امنیت وبسایت دارد.

چرا طراحی سایت ارزهای دیجیتال

چرا طراحی سایت ارزهای دیجیتال؟ ارزهای دیجیتالی همچون بیتکوین، اتریوم ، تتر ، پرفکت مانی و وب مانی و …  اخیرا بسیار شناخته شده تر از گذشته شده اند و افراد زیادی چه برای سرمایه گذاری و چه برای خرید و فروش از خارج از کشور به این ارزها نیاز پیدا کرده اند و از آنجا که از خاصیت این ارزها تحریم نشدنی میباشد ، با توجه به شرایط تحریم استفاده از ارزهای آنلاین میتواند راهکاری مناسب برای معاملات خارجی باشد. بنابراین طراحی و راه اندازی وبسایت  صرافی آنلاین تبدیل به کسب و کاری پر رونق گشته است.

قیمت طراحی سایت صرافی ارز های دیجیتال

همانطور که میدانید طراحی سایت ارزهای دیجیتال ، نیاز به امکانات خاص و همچنین نیاز به تامین امنیت بالا دارد بنابراین تعرفه قیمت ساخت وبسایت ارز دیجیتال متفاوت از دیگر انواع وبسایت میباشد. برای طراحی و راه اندازی این نوع وبسایت باید موارد مختلفی از جمله سرعت زیاد سایت یا امنیت پرداخت ها را رعایت کرد همچنین در طراحی سایت صرافی آنلاین، باید انواع کیف پولهای ارزهای دیجیتال تعریف گردد. بنا به نیاز درخواست امکانات هزینه های طراحی سایت صرافی میتواند متفاوت باشد . برای کسب اطلاعات دقیق تر از تعرفه قیمت طراحی سایت صرافی آنلاین و همچنین امکانات مورد نیاز با تیم مشاوره ویستا تماس حاصل فرمایید.

خدمات ویژه طراحی سایت صرافی ویستا

· طراحی جذاب و کاربرپسند

· ارائه برنامه معین برای درآمدزایی

· پشتیبانی حرفه ای

· مشاوره اختصاصی

· مشاوره در زمینه شرایط بازار

· انتخاب هاست مناسب

چه نیازی به طراحی وب سایت صرافی می باشد؟

امروزه زندگی ما با دنیای الکترونیک و دیجیتال گره خورده است. برای انجام کارهای روزانه ، اطلاع از جدیدترین اخبار ، خرید کردن ، و بسیاری از کارهای دیگر، نیاز داریم که به سایت های ارائه دهنده خدمات مراجعه کنیم. این اتفاق مزایای بسیاری را نیز برای ما و همنیطور خدمات دهندگان به همراه داشته است. از این مزایا می توان به صرفه جویی در وقت و هزینه های جاری اشاره کرد. کاربران امروزی برای اطلاع از آخرین قیمت ارز و سکه، در ابتدا به فضای اینترنت مراجعه می کنند. این موضوع برای کسب و کار شما بسیار اهمیت دارد که با داشتن یک وب سایت صرافی مناسب بتوانید به آنان خدمات رسانی کنید. در کنار طراحی سایت صرافی آنلاین ، شما نیاز به بهینه سازی و سئو سایت خود به جهت ارتقا رتبه و نمایش مناسب در موتورهای جستجو را خواهید داشت.

خدمات حرفه ای و متنوع ساخت سایت صرافی

شرکت ویستا با داشتن تیمی با تجربه و متعهد در زمینه های گوناگونی نظیر طراحی سایت صرافی و همینطور طراحی اپلیکیشن موبایل آماده خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. شما می توانید در کنار طراحی سایت ارز دیجیتال درخواستی مبنی بر طراحی اپلیکیشن همگام با وب سایت خود را مطرح نمایید. فروشگاه آنلاین و اپلیکیشن موبایل این امکان را برای شما ایجاد خواهد کرد که در هر لحظه با مشتریان خود در ارتباط باشید.

تیم ویستا این آمادگی را دارد که به درخواست کنندگان ساخت طراحی سایت صرافی مشاوره ای حرفه ای ارائه نماید. شما با خیالی آسوده می توانید طراحی ارزدیجیتال خود را به مجموعه ویستا بسپارید. از ویژگی های بارز شرکت ویستا خدمات متنوع و ارائه مناسب ترین قیمت طراحی سایت می باشد. شما می توانید جهت مشاوره و ثبت سفارش با شماره ۸۸۵۵۱۴۷۰-۰۲۱ تماس بگیرید.

**این محتوا تبلیغاتی است**

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس