نماینده وزیر

نماینده وزیر بهداشت در گیلان گفت: اینکه با وجود تمام تلاش‌ها تاکنون موفقیتی در مجاب کردن دولت جهت محدود کردن تردد در جاده‌های گیلان حاصل نشده است.

 به گزارش مشرق، محمد حسین قربانی، با تأکید براینکه قرنطینه کامل و صددرصدی گیلان عملی نیست اظهار داشت: با وجود تمام تلاش‌ها تاکنون موفقیتی در مجاب کردن دولت و تصمیم‌گیران کلان کشور جهت محدود کردن تردد در جاده‌های گیلان حاصل نشده اما قول‌هایی به ما داده شده و امیدواریم تا امشب خبرهای خوبی به ما بدهند.

نماینده وزیر بهداشت در استان گیلان از اجرای خوب طرح بسیج ملی مقابله با کرونا که از دیروز در این استان آغاز شده خبر داد و عنوان کرد: در اولویت قرار دادن بحث غربالگری، مراجعه به درب منازل، شناسایی بیماران، تشریح چگونگی نگهداری بیمار در منزل از جمله اقداماتی است که در قالب این طرح مشغول انجام آن هستیم.

بیشتر بخوانید:

قربانی غربالگری چیزی حدود 400 هزار نفر در گیلان تا ساعت 20 دیشب در قالب اجرای طرح بسیج ملی مقابله با کرونا را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: بیماریابی، ارسال تجهیزات و امکانات برای افرادی که علایم کرونا دارند و در مرحله آخر اعزام بیمار برای درمان به بیمارستان‌ها از مواردی است که در این طرح مدنظر قرار دارد.

نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس تأمین تجهیزات و ارسال امکانات مورد نیاز بیمارستان‌ها و مراکز درمانی گیلان را از جمله اقداماتی که در چند روز گذشته انجام شده خواند و ابراز داشت: تمام تلاش بنده این است که از همه ظرفیت‌ها برای کمک به گیلان نظیر استمداد طلبیدن از خیران سلامت جهت خروج از این بحران استفاده کنم.

وی با بیان اینکه پس از تأمین تجهیزات مورد نیاز بیمارستان‌های گیلان مابقی و سرریز امکانات برای استفاده مردم در سطح بازار و داروخانه‌ها توزیع می‌شود خاطرنشان کرد: محدود کردن ساعات کار کارمندان در گیلان از جمله اهداف اصلی ما است که متأسفانه با وجود تمام پیگیری‌ها تاکنون موفق به عملیاتی شدن و تحقق آن در استان نشده‌ایم.

نماینده مردم آستانه‌اشرفیه در مجلس با تأکید بر اینکه هنوز توفیقی در مجاب کردن دولت، تصمیم‌گیران کلان کشور و شورای امنیت ملی برای کاهش ساعات کار کارمندان و محدودکردن تردد در جاده‌های گیلان حاصل نشده افزود: محوریت تصمیم‌گیری در این موارد خارج از استان گیلان باید انجام شود به همین علت هیچ موفیقتی در این باره به دست نیامده است.

نماینده وزیر بهداشت در گیلان با ابراز خرسندی از تشکیل ستاد ملی مدیریت بحران با محوریت دولت و شخص رئیس‌جمهور اظهار داشت: امیدواریم این اقدامات تأثیرات خوبی داشته باشد و به ما جهت مدیریت بحران کرونا در گیلان کمک کند از طرفی ما توقعات زیادی داریم که از ضروریات اساسی استان است و باید ترتیب اثر داده شود.

نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در پاسخ به این پرسش که در صورت عدم اعمال محدودیت تردد در جاده‌های استان طرح یک هفته تا به زانو درآوردن کرونا در گیلان که اخیراً از قول وی مطرح شده چه سرنوشتی پیدا می‌کند نیز افزود: در صورت عدم تحقق خواسته‌های ما، شرایط در گیلان سخت‌تر می‌شود و امیدواریم این اتفاق رخ ندهد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۶:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۰
    13 0
    لعنت به این دولت خرفت
  • IR ۱۶:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۰
    13 0
    ای خداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا بازم اسم دولت تعلل، دولت نا امیدی اومد. چرا آخه ؟؟
  • IR ۱۸:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۰
    8 0
    علی برکت الله، هه هه هه هه، ببند اون نیشتا
  • IR ۱۲:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۱
    0 0
    یکی نیست به این دولت بگه آدم ملیاتی چرا قرنطینه نمیکنی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس