کد خبر 1050470
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۵
میلیچ

هروویه میلیچ، مدافع کروات تیم فوتبال استقلال گفت: من بازیکن حرفه‌ای هستم و به قراردادم احترام می‌گذارم و با شروع تمرینات به ایران باز می‌گردم.

به گزارش مشرق، در روزهای اخیر شایعاتی زیادی مطرح شد که هروویه میلیچ مدافع - هافبک کروات تیم فوتبال استقلال به دلیل شیوع ویروس کرونا، حاضر نیست دیگر به ایران بازگردد. میلیچ با رد این شایعات اظهار داشت: در حال حاضر به دلیل تعطیلی تمرینات، در خانه هستم و از حضور در کنار خانواده‌ام لذت می‌برم.

بیشتر بخوانید:

درخواست عجیب بازیکن استقلال

وی افزود: در این چند روز، شایعات زیادی در مورد بازگشتم به ایران مطرح شد. من صحبت‌هایم را با سرمربی تیم یعنی فرهاد مجیدی انجام داده‌ام و برای او احترام قائلم. به مجیدی گفتم که به محض اینکه اعلام کنند تمرینات از چه زمانی از سر گرفته می‌شود، شرکت خواهم کرد. به غیر از این موضوع، داستان‌هایی که در این چند روز مطرح کردند، دروغ است. من در سطح اول فوتبال اروپا بازی کرده‌ام و بازیکن حرفه‌ای هستم و به قراردادم احترام می‌گذارم.

مدافع - هافبک تیم فوتبال استقلال در خصوص اینکه گفته شده که پس از پایان فصل، تصمیم به جدایی می‌گیرد، گفت: زمستان امسال هم می‌توانستم قراردادم را فسخ کنم، اما این کار را نکردم. همه داستان‌هایی که گفته می‌شود استقلال را تابستان آینده ترک خواهم کرد، درست نیست. تمرکزم روی این فصل است و برای موفقیت استقلال برای قهرمانی تا آخرین هفته لیگ برتر، جام حذفی و صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا کمک خواهم کرد. استقلال برای من در حال حاضر بیشتر از فوتبال است!

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۰
    0 1
    بر نمی‌گردد اما بزودی از جیب ملت باید غرامت میلیاردی بهش پرداخت کنید، مدیران سرخابی یعنی آتش زنندگان پول بیت‌المال.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس