کد خبر 1050381
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۴
افزایش دمای کشور تا جمعه/آغاز بارندگی‌ها از شنبه

سازمان هواشناسی کشور اعلام کرده که روند افزایش نسبی دمای هوا که از امروز آغاز شده تا روز جمعه تداوم دارد و از اواخر وقت جمعه سامانه بارشی دیگری به کشور وارد می‌شود.

 به گزارش مشرق، مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور، اعلام کرد: امروز بعدازظهر سامانه بارشی از مرزهای شرقی کشور خارج شده و جو نسبت پایدار در اغلب مناطق کشور حاکم خواهد شد.

صادق ضیاییان افزود: وزش باد شدید برای مناطق شرق و جنوب شرق کشور و استان کرمان پیش بینی می شود که این وضعیت در مناطق ذکر شده به جز استان کرمان تا پنجشنبه ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

زمان ورود سامانه بارشی تازه به کشور

وی ادامه داد: وزش باد شدید در برخی مناطق همراه با خیزش گرد و خاک، کاهش کیفیت هوا و کاهش میدان دید افقی است.

ضیاییان تصریح کرد: روند افزایش نسبی دمای هوا که از امروز آغاز شده تا روز جمعه تداوم دارد و از اواخر وقت جمعه با ورود سامانه بارشی دیگری بارش پراکنده در شمال غرب کشور آغاز شده که روز شنبه گستره بارش های آن به مناطق غربی، دامنه های زاگرس و البرز جنوبی هم می رسد.

به گفته وی، بعدازظهر امروز از ارتفاع امواج در خلیج فارس کاسته خواهد شد اما دریای عمان به خصوص شرق آن تا روز پنجشنبه مواج است. هوای تهران امروز صاف گاهی همراه با وزش باد پیش بینی شده و تا روز جمعه نیز صاف همراه با وزش باد گاهی کمی ابری خواهد بود اما روز شنبه احتمال بارش و در بعدازظهر افزایش باد در پایتخت وجود دارد. دمای هوای تهران امروز در گرمترین ساعات ۱۸ درجه اعلام شده که در روز پنجشنبه و جمعه به ۲۱ درجه نیز خواهد رسید.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس