استوکس

مدیر بخش حقوقی باشگاه تراکتور گفت: از دفاعیات وکیل سوئیسی خودمان در جریان پرونده استوکس متعجبم و لازم باشد از او هم شکایت می کنیم.

به گزارش مشرق، مصطفی کاراندیش درباره محکومیت ۴۰۰ هزار دلاری باشگاه تراکتور در پرونده مربوط به شکایت آنتونی استوکس گفت: در صورت محکومیت قطعی و عدم اعتراض باشگاه تراکتور علاوه بر این مبلغ باید پنج درصد از سود پول را به عنوان مقداری که در طول این مدت پرداخت نشده است به استوکس بدهیم.

مدیر بخش حقوقی باشگاه تراکتور در پاسخ به این سوال که شما بارها حرف از محکومیت قطعی مهاجم ایرلندی سابق خود زده بود اظهار داشت: اجازه دهید شفاف و واضح درباره این موضوع صحبت کنم تا دیگر اینقدر مورد هجوم اهالی فوتبال و هواداران فهیم تراکتور که از صدور این حکم ناراحت هستند قرار نگیرم. این قرارداد را من نبستم. بلکه این قرارداد را بر اساس آنچه در گذشته با خارجی ها عقد می کردند در سال ۱۳۹۷ به امضا رساندند.

وی افزود: البته آقای زنوری به عنوان مالک باشگاه هم حق داشت که در زمینه عقد قرارداد با خارجی ها عجله کند. چون تیم را خیلی دیر تحویل گرفت و فرصت کمی داشت تا بازیکنان خوبی را برای ابتدای فصل گذشته بگیرد چون فصل نقل و انتقال در حال اتمام بود.

بیشتر بخوانید:

مهمترین پرونده فوتبال در اختیار وکیل شکست خورده

کاراندیش تاکید کرد: وقتی شکایت دوطرفه ای بین استوکس و تراکتور در فیفا جاری شد من عنوان کردم اگر او محکوم شود جریمه های سنگینی را این بازیکن بی انضباط باید بدهد که عین این اظهارات در ویدئوی صحبت هایم کاملا مضبوط می باشد اما این اتفاق متاسفانه رخ نداد.

کاراندیش در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا وکیل تراکتور در پرونده استوکس، شخص آقای لودویک بوده است تاکید کرد: بله همینطور است! او وکالت باشگاه را گرفت و با وجود اینکه احترام  برایشان قائلم واقعا نمی دانم با وجود این همه اسناد و دلایل و مستندات چه دفاعیاتی را انجام دادند که رای به سود تراکتور نشد و متعجبم!

مدیر بخش حقوقی تراکتور درباره اینکه آیا به رای فیفا اعتراض خواهد شد گفت: رای صادر شده اولیه است و ما قطعا می خواهیم در جریان گردش  کار مربوط به این پرونده باشیم و اعتراض مبسوط و مفصلی را ارائه خواهم نمود. مگر می شود بی انضباط ترین بازیکن خارجی تاریخ تراکتور و اکنون هم پرسپولیس به راحتی ما را محکوم کند و جوابی برایش نداشته باشیم.

او افزود: بعد از گرفتن گردش کارِ رای (گراند)، لایحه دفاعی جدید خود را ارسال خواهیم کرد.

مدیربخش حقوقی باشگاه تراکتور در پایان خاطرنشان کرد:  با توجه به تفویض پرونده به وکیل سوئیسی و عدم اختیار در روند دادرسی واقعا پرونده استوکس به تیم حقوقیِ بنده مربوط نمی شد اما از حالا تمام تلاشم را می کنم تا از حق باشگاه دفاع کنم. مطمئنم ایراداتی در دفاع از پرونده توسط وکیل خارجی وجود داشته است که قطعا اطلاع رسانی خواهم کرد و در صورت قصور علیه ایشان نیز من باب مسئولیت طرح دعوی خواهم کرد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علی IR ۰۹:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۰
    2 0
    حتما وکیل گرامی با بازیکن شاکی روی چند درصد توافق میکنند بعد هم هیچگونه دفاعی از باشگاه نمیکنه نتیجه میشه این
  • GE ۰۹:۲۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۰
    3 2
    چرا اینقدر میگن تماشاگران فهیم تراکتور , واقعا شک برانگیزه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس