کد خبر 1050269
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۲
نتایج دیدار «گانتس» و «لیبرمن»/ وحشت ارتش رژیم صهیونیستی از گسترش شیوع کرونا

رئیس اسبق ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی به عنوان رقیب سرسخت بنیامین نتانیاهو برای تشکیل دولت، نتایج دیدار خود با آویگدور لیبرمن را مثبت خواند.

 به گزارش مشرق، «بنی گانتس» رئیس اسبق ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی که ریاست مهمترین حزب رقیب بنیامین نتانیاهو با عنوان عبری «کاحول-لاوان(آبی-سفید) را برعهده دارد، از نتایج دیدارش با «آویگدور لیبرمن» وزیر جنگ اسبق و رئیس حزب موسوم به یسرائیل بیتینو ابراز رضایت کرد.

گانتس با مثبت ارزیابی کردن نتایج دیدارش با لیبرمن مدعی شد که با وی برای همکاری درباره تشکیل دولتی توافق کرده تا اسرائیل را از این باتلاقی که در آن قرار گرفته، خارج کند.

بیشتر بخوانید:

نشست گانتس با لیبرمن برای جلوگیری از برگزاری چهارمین انتخابات پیاپی کنست(پارلمان) رژیم صهیونیستی برگزار شد که لیبرمن هم به آن اذعان کرده است. به گفته یک منبع صهیونیست، جزئیات این نشست بعدا بررسی خواهد شد.

پیش از این لیبرمن و گانتس از تلاش برای تصویب قانونی در کنست رژیم صهیونیستی با هدف جلوگیری از تشکیل دولت توسط نتانیاهو به خاطر داشتن پرونده های فساد خبر داده بودند.

درخواست وکلای نتانیاهو برای به تاخیر انداختن محاکمه وی

وکلای بنیامین نتانیاهو نخست وزیر موقت رژیم صهیونیستی روز دوشنبه درخواست به تاخیر افتادن محاکمه وی به خاطر پرونده های فسادش را به دادگاه رژیم در قدس اشغالی ارائه کردند، آنها مدعی شده اند که همه مفاد تحقیقات را دریافت نکرده اند.

بر اساس گزارش روزنامه عبری یدیعوت آحرونوت، تیم وکلای مدافع نتانیاهو مهلت 45 روزه را درخواست کرده اند.

این در حالی است که قرار است اولین جلسات محاکمه نتانیاهو هفدهم مارس جاری برگزار شود و به همین سبب وکلای وی خواستار به تاخیر افتادن این تاریخ شده اند.

نتانیاهو با اتهامات متعددی در خصوص فساد از جمله دریافت رشوه، کلاهبرداری و خیانت در امانت روبرو هستند.

وحشت ارتش رژیم صهیونیستی از گسترش شیوع کرونا

خبر دیگر اینکه ارتش رژیم صهیونیستی تدابیر خود را از ترس گسترش شیوع ویروس کرونا در مناطق اشغالی تشدید کرد.

ارتش رژیم صهیونیستی تدابیر خود را برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در پایگاه های خود تشدید کرده و بازگشت نظامیانش که از سفر خارجی برگشته اند، به پایگاه های خود برای مدت ممنوع اعلام کرده است.

وحشت ارتش رژیم صهیونیستی در پی افزایش تعداد مبتلایان صهیونیست به ویروس کرونا به 39 نفر ابراز شده است.

بر اساس گزارش شبکه رسمی مکان رژیم صهیونیستی، ارتش رژیم اسرائیل برای ایجاد تاسیسات مخصوص قرنطینه آماده می شود و همچنین تصمیم گرفته است و نیز تصمیم گرفته است سربازانی که ماه برای دوران سربازی خود وارد پایگاه مربوط خواهند شد، بدون همراه وارد شوند و اگر این افراد در قرنطینه باشند، زمان پیوستن آنها به ارتش به تاخیر خواهد افتاد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۰
    1 1
    چون که کرونا حمله بیو تروریستیه صهیونیستای کثیف پادزهرشو دارن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس