کد خبر 1050197
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۳
ضدعفونی بیمارستان شهید جلیل با پهپاد

پهپاد های محلول پاش شرکت صنعت آوران رایان برای گند زدایی و ضد عفونی کردن بیمارستان شهید جلیل یاسوج به پرواز درآمدند.

به گزارش مشرق، مدیر عامل شرکت صنعت آوران گفت: در راستای انجام مسئولیت‌های اجتماعی، ظهر دوشنبه با هماهنگی پارک علم و فناوری کهگیلویه و بویراحمد و درخواست بسیج جامعه پزشکان، محیط پیرامونی بیمارستان شهید جلیل را با استفاده از پهباد، محلول پاشی و ضد عفونی کردیم.

بیشتر بخوانید:

تدابیر ویژه بهداشتی در حرم مطهر حضرت زینب (س)

افشین مردانی افزود: عملیات محلول پاشی در سه سورتی پرواز ده دقیقه‌ای با موفقیت انجام شد و ورودی‌های اورژانس، و بیمارستان همچنین بدنه بیمارستان و طبقات منتهی به بخش نگهداری و قرنطینه بیماران کرونایی انجام شد.

مردانی تصریح کرد: علاوه بر سرعت بالا، یکی از مزایای استفاده از پهباد برای گند زدایی، امکان انجام مأموریت در ارتفاعات و نقاطی از ساختمان است که در حالت عادی دسترسی به آن دشوار است.

دانلود

در حال حاضر کشورهای چین و کره و جنوبی به عنوان دو قدرت پیشرو جهان در فناوری‌های نوین و البته دو کشوری که آمار ابتلاء به ویروس و مرگ و میر در آنها به نسبت سایر کشورها بالاست، برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و گند زدایی محیط‌های آلوده و شهری پهباد های خود را به پرواز درآورده اند.

پیش از این نیز در استان گلستان برای گند زدایی محیط‌های آلوده از پهپاد استفاده شده بود.

صنعت آوران رایان از شرکت‌های موفق مستقر در پارک علم و فناوری کهگیلویه و بویراحمد است که تاکنون در زمینه طراحی و ساخت پهپادهای کشاورزی، سمپاش و غیره عملکرد قابل قبولی داشته است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۹
    7 0
    آفرین بچه های یاسوج!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس