آیت‌الله عباس کعبی

آیت‌الله کعبی با بیان اینکه مخالفت مراجع و علما با قرنطینه‌شدن قم، شایعه دشمن است و صحت ندارد، تصریح کرد: علما از همان ابتدای پیدایش کرونا، تصریح کردند که رعایت دستورالعمل‌های پزشکی بر همه واجب است.

به گزارش مشرق، آیت‌الله عباس کعبی، عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به طرح شایعه‌ای مبنی بر مخالفت مراجع و علما با قرنطینه شدن قم همزمان با پیدایش ویروس کرونا در این شهر گفت: مراجع و بزرگان حوزه از همان لحظات نخست پیدایش کرونا، اعلام کردند که رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی واجب و هرچه مسئولین و ستاد ملی مبارزه با کرونا اعلام کند واجب‌الاتباع است.

بیشتر بخوانید:

احتمال حمله بیولوژیک به کشور در دست بررسی

خرده‌ روایت‌هایی از فرهنگ تحت سلطه ویروس

وی با بیان اینکه مخالفت مراجع و علما با قرنطینه‌شدن قم، شایعه دشمن است و به هیچ وجه صحت ندارد، تصریح کرد: علما از همان ابتدای پیدایش کرونا، تصریح کردند که رعایت دستورالعمل‌های پزشکی بر همه واجب است.

عضو مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: در همان روزهای نخست شیوع کرونا، متنی منتشر کردم و در آن اعلام کردم که چنانچه لازم باشد، تجمعات تعطیل می‌شود و از لحاظ مذهبی، هیچ منعی برای این کار وجود ندارد و تصمیم با ستاد ملّی مبارزه با کروناست.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۲۲:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۹
    4 1
    متاسفانه یکی از افرادی که باید جواب خدا رو بده همین آقای دهباشی هست که هر چی به مغزش خطور میکنه ، سناریو نویسی میکنه.
  • IR ۲۲:۲۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۹
    3 1
    خدا بهترین حافظ سرمایه های ما علمای حوزه و اساتید دانشگاه هست. مکر دشمن هم نپاید.
  • IR ۲۳:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۹
    5 1
    کارشان همین است بی عرضگی خودشان را گردن این و آن می اندازند این بار هم گردن علما . مثلا مگر خود رئیس الدوله نبود که دستور داده بود جاده های بسته مازندران باز شود و سیل جمعیت وارد این استان شوند؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس