وجود 520 هزار کلاس درس در کشور/ بررسی آخرین وضعیت مدارس مناطق سیل‌زده و زلزله‌زده

دولت جمهوری آذربایجان در اقدامی پیشگیرانه تمامی مراکز آموزشی خود را از فردا سه شنبه به مدت ۱۸ روز تعطیل اعلام کرد.

به گزارش مشرق، دولت جمهوری آذربایجان در اقدامی پیشگیرانه جهت عدم  شیوع ویروس کشنده کرونا، تمامی مراکز آموزشی خود را تا ۲۷ مارس (۸ فرودین) تعطیل کرد.

به نوشته خبرگزاری «ترند» کابینه وزرای جمهوری آذربایجان اعلام کرده است که تمام مراکز آموزشی در این کشور از فردا ۱۹ اسفند ۹۸ لغایت هشتم فرودین ۹۹ تعطیل هستند.

بیشتر بخوانید:

همه مدارس و دانشگاه‌های عربستان برای مقابله با کرونا تعطیل شدند

۲۰۰۰ مورد مشکوک در بیت لحم قرنطینه شدند

این کشور هم مرز با ایران تدابیر خاصی را برای جلوگیری از شیوع این ویروس بکار بسته است. ۱۲۱ نماینده مجلس جمهوری آذربایجان نیز روز شنبه آزمایش کرونا دارند و در تمامی ورودی های مجلس این کشور دستگاهای طب سنج نصب شده است.

به نوشته ترند نیوز، تاکنون تنها ۵۰۰ نفر در این کشور بابت ویروس کرونا قرنطینه شده اند. ویروس کرونا تاکنون موجب جان باختن شماری از افراد در برخی کشورهای جهان شده و بسیاری از رویدادهای بین‌المللی را به حالت تعلیق درآورده است.

این اقدام های باکو در حالی صورت می گیرد که برخی کشورها چون آمریکا سطح هشدار مسافرتی به این کشور را بابت کرونا افزایش داده اند.

وزارت خارجه آمریکا به آمریکایی‌ها توصیه کرده نسبت به تصمیم خود در  سفر به جمهوری آذربایجان با توجه به تصمیمات این کشور برای مقابله با ویروس کرونا تجدید نظر کنند. 

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس