کد خبر 1050080
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۰
زندان

رئیس سازمان زندان‎ها از اعطای مرخصی به حدود ۷۰ هزار نفر از زندانیان سراسر کشور برای پیشگیری و مقابله با شیوع ویروس کرونا خبر داد.

 به گزارش مشرق، جهانگیر رئیس سازمان زندان‎های کشور در جلسه مسؤولان عالی قضایی از اعطای مرخصی به حدود ۷۰ هزار نفر از زندانیان سراسر کشور در اجرای بخشنامه رئیس قوه قضاییه برای پیشگیری و مقابله با شیوع ویروس کرونا و تأمین سلامت زندانیان خبر داد.

وی تأکید کرد که فرایند اعطای مرخصی به زندانیان با لحاظ شرایط قانونی مندرج در بخشنامه ریاست قوه قضاییه ادامه دارد.

بیشتر بخوانید:

جرم شایعه‌پراکنان کمتر از محتکران نیست

رئیس سازمان زندان‎ها همچنین از جداسازی زندانیان باسابقه بیماری‎های زمینه‎ای همچون دیابت و آسم برای مراقبت بیشتر و جلوگیری از ابتلای آنها به کرونا خبر داد و اعلام کرد: با توجه به تمهیدات صورت‎گرفته در ماه گذشته در سطح زندان‎ها، شرایط بهداشتی زندانیان تحت کنترل کامل قرار گرفته است.

رئیس قوه قضاییه پیرو گزارش رئیس سازمان زندان‎ها در این جلسه متذکر شد: لازم است ترخیص زندانیان تا جایی که موجب ناامنی در جامعه نشود و با اولویت‎دادن به کسانی که بیماری زمینه‎ای دارند، تداوم یابد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • معصومه IR ۰۱:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۷
    0 0
    باسلام وعرض ادب فقط ازخدا ممنونم که شما عزیزان ومسئولین وریاست محترم قوه قضائیه آقای رئیسی وآقای اسماعیلی گرامی رو واسطه نجات ما زندانیان کرده را عمرباعزت بده زبانم قاصر از محبتهای شمامیباشد لطفا کمکمون کنین اشتباه کردیم باتشکرفراوان

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس