کد خبر 1050056
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۵
نیما نکیسا

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: پولی که به استوکس داده ایم، در فوتبال پایه هزینه می‌کردیم بازیکنانی می‌ساختیم که یک پایشان به صد استوکس می‌ارزد.

به گزارش مشرق، نیما نکیسا در خصوص تعطیلی لیگ و برگزاری تمرینات و همچنین بازی‌های دوستانه اظهار داشت: باید به تیم‌ها حق داد، سرمایه‌گذاری کردند و بازیکن خریدند. باشگاه‌ها در کنار خودشان پزشک مستقر دارند، باید خیلی مراقب باشند که اتفاقی رخ ندهد. این بیماری می‌تواند گریبان ورزشکاران خودمان را بگیرد. 

مسئول توسعه فوتبال پایه فدراسیون فوتبال افزود: برگزاری بازی‌های در فوتبال پایه در فدراسیون به ما گزارش شده است. تمام تلاش‌مان را کرده‌ایم برگزار نشود اما ورزشگاه‌ها اجازه فعالیت می‌دهند. همه ورزشگاه‌ها تحت امر وزارت ورزش نیست. خیلی از ارگان‌ها و اشخاص خصوصی ورزشگاه دارند. برای ما گزارش آمده مدرسه فوتبال تمریناتش را برگزار می‌کند و ما به آنها نامه زده‌ایم. گفتند مجموعه‌ای که ما با آنها قرارداد داریم، کرونا را نمی‌فهمند! باید پول را بدهیم. برگزار نشدن کلاس‌ها به ضرر ما است. 

نکیسا درباره برگزاری مسابقات لیگ بدون تماشاگر عنوان کرد: دنیا درگیر این ماجرا است. دنیای فوتبال از این موضوع ضرر زیادی می‌ کند. ما نمی‌توانیم بگوییم تافته جدابافته هستیم. وقتی تمام مدارس، دانشگاه‌ها و... تحت‌الشعاع قرار گرفته‌اند، ورزشکاران از این امر مستثنی نیستند. ورزشکاران بعد از فعالیت بدنی، 20، 30 درصد ایمنی بدنشان کاهش می‌یابد تا دوباره ریکاوری شوند. باید فراکسیون ورزش مجلس دستور دهد که با برگزارکنندگان مسابقات برخورد شود. 

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در خصوص صحبت‌های محمدحسن انصاری‌فرد در مورد قهرمانی زودهنگام پرسپولیس عنوان داشت: این صحبت‌ها کمی احساسی است. الان همه کشور می‌خواهند این ویروس از بین برود. بهتر است به جای این حرفها آرامش بدهیم به کسانی که این روزها سخت زحمت می‌کشند. وقتی به چهره پزشک و پرستار که جهادی تلاش می‌کنند بهتر است این حرفها مطرح نشود. 

بیشتر بخوانید:

عرب: برانکو گفت پول هم بدهید، در پرسپولیس نمی مانم

نکیسا در خصوص بدهی‌های خارجی پرسپولیس و صحبت‌های نصیرزاده درباره برانکو گفت: به آقای نصیرزاده می‌گویم همین دروغگوها نصف بودجه بیت‌المال ورزش ما را برده‌اند، یا شما قراردادهای اشتباه بسته‌اید یا آنها دروغگو هستند. اگر شما می‌دانید آنها دروغگو هستند و با آنها قرارداد می‌بندید، می‌شود بودیمیر، شفر، ویلموتس.

وی در خصوص قرارداد استوکس با باشگاه پرسپولیس گفت: استوکس امتحانش را در باشگاه تراکتور پس داده است، برای چه باید این بازیکن را بیاوریم و هزینه‌ای را روی دست باشگاه بگذاریم؟ ما مگر خودمان آکادمی نداریم تا بازیکن پرورش دهیم؟ پولی که به استوکس دادیم را می‌توانستیم در آکادمی هزینه کنیم و بازیکنی پرورش دهیم که یک پایش به صدتا استوکس می‌ارزد. 

وی ادامه داد: سازمان بازرسی کشور باید در این قراردادها ورود کند. نمی‌دانم سازمان بازرسی کجا است؟ چه کار می‌کند و چرا ورود نمی‌کند؟ اگر این کارها را کرده‌اند چرا گزارش نمی‌دهند؟ بگذارید مردم متوجه شوند که شما ورود کرده‌اید. چرا در یک ماجرا که اختلاس پیش می‌آید، تمام قاضی‌های برجسته حضور پیدا می‌کنند و آن فرد  خاطی معرفی می‌شود و در تمام اخبارها آن را نشان می‌دهند، باید در فوتبال هم این اتفاق رخ دهد و قراردادها بررسی شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ناشناس IR ۱۸:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۹
    0 2
    اصلا هم احساسی نیست و خیلی هم منطقی است ما 10 امتیاز نسبت به تیم دوم اختلاق داریم . زمانی هم برای برگزاری بازیها نیست. طبق حدول ما قهرمان هستیم. مبارک باشد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس