کد خبر 1049992
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۶
علی نژاد

معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: ویروس بلاتکلیفی برای دوومیدانی را بدتر از ویروس کرونا می‌دانم.

به گزارش مشرق، مهدی علی نژاد در حاشیه مجمع  انتخاباتی فدراسیون دوومیدانی اظهار داشت: کسانی که در این شرایط کشور قبول کردند و آمدند تا وضعیت این رشته را قبل از المپیک تعیین تکلیف کنند.

به شخصه ویروس بلاتکلیفی برای دوومیدانی را بدتر از کرونا می دانم.

بیشتر بخوانید:

رییس فدراسیون دوومیدانی انتخاب شد +عکس

وی ادامه داد: این مدلی که مجمع برگزار شد، با رعایت تمام قوانین بود. خوشحالم که بالاخره فدراسیون دوومیدانی تعیین تکلیف شد.

معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش با اشاره به اهمیت دوومیدانی افزود: دوومیدانی از رشته های است که یک بار خودش را به قله رسانده و در عین حال در بازی های آسیایی هم خوب ظاهر شده و در سبد کالای قرار داشته ایت. اعتقاد دارم پتانسیلی که در دوومیدانی موجود است اگر دست به دست هم دهند، می توانند بالندگی در این رشته به وجود بیاورند.

علی نژاد عنوان کرد: وضعیت آرا نشان داد که مجمع می خواهد به کدام سمت برود و کسانی هم که نیامدند، دل شان با مجمع بود. برخی می گویند این رشته ها را زیاد با سرپرست اداره نکنید، اما حالا که ما زود برگزار کردیم برخی دیگر گفتند به خاطر کرونا برگزار نشد. مطمئن باشید اگر الان برگزار نمی شد با توجه به اینکه ویروس کرونا حداقل تا اردیبهشت ماه میهمان ماست، انتخابات به بعد از المپیک موکول می‌شد که این موضوع کاملا به ضرر دوومیدانی می‌شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس