کد خبر 1049883
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۲
استقلال

صادق ورمزیار، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال اعتقاد دارد تعطیلی فعلی مسابقات لیگ برتر تأثیری روی تیم‌ها نخواهد داشت.

به گزارش مشرق، صادق ورمزیار درباره تعطیلی لیگ برتر فوتبال به دلیل شیوع ویروس کرونا و تأثیر آن روی تیم‌ها، اظهار داشت: تیمی که سیر صعودی داشته است، از وقفه لیگ متضرر می‌شود و برعکس تیمی که سیر نزولی داشته است، تعطیلی به سودش خواهد بود، اما این تعطیلی سود و ضرری برای تیم‌ها ندارد. تیم‌ها تمرینات‌شان را به خاطر بیماری کرونا تعطیل کرده‌اند و چون تمرینی انجام نمی‌شود، کادر فنی نمی‌تواند برنامه‌ای برای هماهنگی تیمش داشته باشد. بنابراین، تعطیلی لیگ تأثیری روی تیم‌ها ندارد.

وی با اشاره به شرایط تیم فوتبال استقلال افزود: تیم استقلال 10 روز تمریناتش را تعطیل کرده است و خیلی برای کادر فنی تفاوتی ندارد که از این تعطیلی چطور استفاده کند. گاهی اوقات تعطیلات لیگ را داریم، اما تیم‌ها فعال هستند و تمرین می‌کنند، اما وقتی تیم‌ها همه تعطیل کرده‌اند، بازدهی‌شان پایین می‌آید.

بیشتر بخوانید:

شفر هم استقلال را در فیفا محکوم کرد

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره شانس قهرمانی آبی‌پوشان تصریح کرد: 9 هفته به پایان لیگ باقی مانده  است و هنوز 27 امتیاز دیگر می‌شود کسب کرد. خیلی زود است که بخواهیم درباره قهرمانی صحبت کنیم. پرسپولیس بیشترین شانس قهرمانی را دارد و پس از آن سپاهان و استقلال، اما قطعی نمی‌توانیم بگوییم پرسپولیس قهرمان شده است. باید دید تیم‌ها پس از تعطیلی لیگ چه شرایطی خواهند داشت.

ورمزیار در پاسخ به این پرسش که «چه توصیه‌ای به فرهاد مجیدی، سرمربی استقلال دارید؟»، گفت: کاری به درست یا غلط بودن انتخاب مجیدی از سوی باشگاه ندارم، اما او نباید مهره سوخته شود. مجیدی باید مراقب باشد و با احتیاط قدم بردارد. او باید در خیلی از موارد مشورت بگیرد و خودش را وارد حاشیه و جنجال نکند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس