کد خبر 1049704
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۶
نظامیان آمریکا

سوری ها در راستای مخالفت با اشغالگری آمریکایی ها به یک ستون نظامی آمریکا اجازه عبور از منطقه‌ای در استان حسکه را ندادند.

به گزارش مشرق به نقل از اسپوتنیک، سوری ها در راستای مخالفت با اشغالگری آمریکایی ها به یک ستون نظامی آمریکا اجازه عبور از منطقه در استان حسکه را ندادند.

تلویزیون سوریه گزارش داد: ساکنان روستای الکوزلیه در غرب شهر تل تمر در حومه الحسکه مانع از عبور ستون نظامی اشغالگران آمریکایی که شامل هفت خودرو نظامی بود به روستایشان شدند و با سنگ آنها را هدف قرار دادند و نظامیان اشغالگر آمریکایی را مجبور به عقب نشینی کردند.

بیشتر بخوانید:

آتش سنگین ارتش سوریه بر روی مواضع تروریستها در ادلب

این در حالی است که در ۱۳ فوریه گذشته صدها نفر از ساکنان استان حسکه در مراسم تشییع فیصل خالد المحمد نوجوانی که بر اثر تیراندازی نظامیان آمریکایی کشته شده بود با وجود اوضاع نامساعد جوی شرکت کرده و بر ضرورت خروج این نظامیان تاکید کرده بودند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۱:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۸
    0 0
    فقط منیف اشمرها و احمدقصیرها هستند که تاریخ می سازند نه ژنرال ها و تیمسارها
  • IR ۲۲:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۸
    0 0
    باید این سوری ها باشند که به آمریکایی ها حمله می کنند بدون حمله مردم سوریه به نظامیان اشغالگر گره از مشکلات سوریه باز نمی شود
  • IR ۲۲:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۸
    0 0
    ارتش سوریه باید بعد از عید حمله برق اسا و پرتلفات برای ازادی ادلب از مسیر سراقب را اتخاذ کند نباید در این مرحله از عملیات به پاکسازی در قدم اول اقدام کند و مثل جنگ ایران و عراق بسیجی وار خط ادلب را بشکنند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس