کد خبر 1049622
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۴
کشف بمب شیمیایی برجامانده از تروریستها در سراقب

یک رسانه روس به نقل از یک منبع نظامی سوری از کشف ماده منفجره که حاوی ماده سمی شیمیایی است، در شهر سراقب خبر داد.

به گزارش مشرق، اسپوتنیک گزارش داد که در شهر سراقب در سوریه شواهدی از آماده سازی سلاح شیمیایی توسط تروریست ها بدست آمده است.

اسپوتنیک گزارش داد: ارتش سوریه مواد سمی شیمیایی را در شهر سراقب در استان ادلب کشف کرد که نشانگر تلاش تروریست ها برای تحریف افکار عمومی است.به طور خاص ، در یکی از خانه های موجود در محله مسکونی سراقب، طی بازرسی، ارتش یک سیلندر با مایع نشت یافته و عناصر تجهیزات حفاظت شیمیایی را کشف کرد.

یک افسر ارتش سوریه در این باره به اسپوتنیک گفت: در حین بازرسی دقیق تر، یک ماده منفجره با سیم های متصل به آن پیدا شد، تجهیزات ما ضبط کردند که ماده زرد موجود در آن یک ماده سمی شیمیایی است. طبق تحلیل های اولیه، ماده کشف شده کلر است.

اسپوتنیک گزارش داد: مرکز روسی برای آشتی گروههای متخاصم در سوریه پیش از این اعلام کرد که در محله های غربی شهر سراقب به منظور اخلال در پیشروی نیروهای دولتی، گروهی از حدود ۱۵ تروریست سعی کردند مهمات را به همراه ظروف پر از مواد شیمیایی سمی منفجر کنند تا بعداً ارتش سوریه را به استفاده از مواد سمی ممنوعه متهم کنند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • NZ ۱۴:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۸
    16 2
    با کادر متخصصین رسانه ای باید این حقایق را در ذهنیت جوامع بین الملل جا انداخت. لطفا کارهای متنوع رسانه ای و تخصصی انجام بدید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس