کد خبر 1049463
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۰
وزارت خارجه آمریکا

وزارت خارجه آمریکا با توجه به شیوع ویروس کرونا، به تازگی با صدور بیانیه‌ای هشدار مسافرتی جدید را برای شهروندان خود که عازم جمهوری آذربایجان و ترکمنستان هستند، صادر کرد.

به گزارش مشرق، وزارت خارجه آمریکا سطح هشدار سفر به جمهوری آذربایجان برای شهروندان خود را به دلیل شیوع ویروس کرونا افزایش داد.

بیشتر بخوانید:

چرا رسانه‌های ماهواره‌ای درباره عدم توازن آمار کرونا در آمریکا سکوت کرده‌اند؟!

ظریف: جهان نمی‌تواند درباره تروریسم آمریکا علیه ایران ساکت بماند

به نوشته خبرگزاری «رویترز»  وزارت خارجه آمریکا به آمریکایی‌ها توصیه کرده نسبت به تصمیم خود در  سفر به جمهوری آذربایجان با توجه به تصمیمات این کشور برای مقابله با ویروس کرونا تجدید نظر کنند.  وزارت امور خارجه آمریکا همچنین به دلیل محدودیت‌های مسافرتی و اقدامات قرنطینه‌ای ترکمنستان برای  مقابله با  شیوع ویروس کرونا، سطح هشدار سفر به این کشور را نیز افزایش داد.

این در حالی است که ویروس کرونا تاکنون موجب جان باختن شماری از افراد در برخی کشورهای جهان شده و بسیاری از رویدادهای بین‌المللی را به حالت تعلیق درآورده است. در ایتالیا، کانون شیوع کرونا نیز یکی از مقام‌های این کشور روز شنبه از مثبت بودن آزمایش کرونای خود خبر داد.

به نوشته رویترز، رئیس حزب دموکراتیک ایتالیا که دومین حزب بزرگ دولت ائتلافی این کشور را شکل می‌دهد از مثبت بودت آزمایش کرونای خود خبر داد. «نیکلای زینگارتی»، 54 ساله با اعلام آزمایش مثبت کرونای خود گفته که تا چند روز در منزل می‌ماند. اینک تعداد جانباختگان ناشی از ویروس کرونا در ایتالیا اینک به 197 نفر رسیده است.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس