کد خبر 1049307
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۲
آرم سپاه

فرمانده تیپ ۳۷ سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: تیم‌های تخصصی جنگ نوین و امدادی سپاه شهرستان‌های سطح استان اردبیل را گندزدایی و ضدعفونی کردند.

به گزارش مشرق، سرهنگ سیدعلی تدین در جریان عملیات ضدعفونی خیابان‌ها و معابر شهرستان مشگین‌شهر اظهار داشت: تیم‌های تخصصی جنگ نوین و امدادی سپاه شهرستان‌های سطح استان اردبیل را گندزدایی و ضدعفونی کردند.

وی از ارائه خدمات به مردم توسط نیروهای بسیج خبر داد و افزود: از اولین روزهای ورود ویروس کرونا به کشور سپاه نیز همچون دستگاه‌های اجرایی مرتبط در کنار مردم بوده است و در راستای خدمات‌رسانی به مردم از هیچ تلاشی دست برنمی‌دارد.

بیشتر بخوانید:

بیمارستان سیار ارتش در پردیسان قم آغاز به کار کرد

تدین با اشاره به رسالت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: برای نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علاوه‌بر امنیت پایدار کشور سلامنی هموطنان‌مان نیز از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

فرمانده تیپ 37 سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل با تاکید بر اینکه سپاه همواره در کنار مردم بوده است بیان کرد: سپاه و بسیج همواره در کنار مردم بوده و در بحث پیشگیری از شیوع بیماری ویروسی کرونا نیز تمامی امکانات و تجهیزات خود را بسیج کرده و پای کار آمده است.

وی اظهار کرد: امروز نیز با همکاری مسئولان شهرستان مشگین‌شهر و با تلاش جهادی تیم‌های تخصصی جنگ نوین و امدادی سپاه طی عملیاتی تمامی معابر، خیابان‌ها و اماکن عمومی پرتجمع و پرتردد سطح شهرستان مشگین‌شهر ضدعفونی و گندزدایی شد.

منبع: خبرگزاری بسیج

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس