کد خبر 1049303
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۸
ارم سپاه

با همکاری بسیج و سپاه شهرهای کرمان در مقابله با ویروس کرونا ضد عفونی شدند.

به گزارش مشرق، ضدعفونی خودپردازها، دستگاه‌های تصفیه آب و جایگاه‌های سوخت سطح شهر رفسنجان توسط بسیجیان گردان بیت‌المقدس شردار شهید شریفی و حوزه مقاومت بسیج امام علی (ع) در قالب تیم 6 نفره انجام شد.

همچنین با همکاری مجموعه شهرداری و بسیجیان شهداد مسیر خیابان اصلی و محل تردد جمعیت، بازار، محل مغازه‌های شهر، عابر بانک‌ها، و .. ضد عفونی شد.

بیشتر بخوانید:

تاسیس بیمارستان موقت سپاه در سقز

محمدمهدی سعید ضمن تقدیر از پرسنل شهرداری و حضور فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام رضا(ع) سپاه و بسیجیان گروه جهادی شهداد اظهار داشت: بیماری کرونا ازنظر ابتلا و میزان و شدت تلفات، خطرناک‌تر از آنفولانزا نیست؛ بنابراین جایی برای ترس و وحشت مردم نیست و شهروندان تنها باید مراقبت‌های پزشکی و بهداشتی را جدی بگیرند؛ استفاده از ماسک، پرهیز از روبوسی و دست دادن و سایر مواردی که در این خصوص توصیه‌شده، بیش‌ازپیش مورد تاکید کارشناسان است.

سرپرست شهرداری شهداد بیان کرد: درمجموع مردم باید 15 روز شیوه زندگی خود را عوض کنند و مهمانی‌های خود را تعطیل کرده و تا حد امکان از خانه خارج نشوند و اصول بهداشتی را رعایت کنند، گرمی هوای شهداد خود در کنترل ویروس موثر خواهد بود.

حسینی‌پور فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام رضا (ع) سپاه شهداد بیان داشت: سپاه همواره در بحران‌ها از قبیل سیل، زلزله، آشوب، ناامنی و تمامی برهه‌های حساس در کنار مردم بوده است.

وی ادامه داد: سپاه پاسداران در مقابله با کروناویروس نیز تمام توان و تجهیزات خود را به‌کار می‌گیرد و در کنار عزیزانی که در خط مقدم مبارزه با این بیماری حضور دارند خواهد بود.

حسین‌پور اضافه کرد: دشمن با نشر شایعات و خبرهای کذب از این بحران یک ترس بزرگ راه انداخته و شروع به شایعه‌پراکنی کرده است.

فرمانده سپاه شهداد خاطرنشان کرد: قاطعانه با  روحیه انقلابی و جهادی به دور از رعب و وحشت بر کرونا غلبه خواهیم کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس