کد خبر 1049291
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۹
ارم سپاه

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان از راه اندازی بیمارستان موقت ۱۴۰ تختخوابی در سقز خبر داد.

به گزارش مشرق، سردار سید صادق حسینی فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان اظهار کرد: طی جلسه ای با ریاست دانشگاه علوم پزشکی کردستان موارد پیشگیری از بیماری کرونا در استان مورد برسی قرار گرفت.

 فرمانده سپاه بیت المقدس تاکید کرد: این جلسه در راستای هماهنگی بیشتر بین سپاه و دانشگاه علوم پزشکی در بحث مبارزه با کرونا در استان به ویژه در سقز که همه گیری فراوانی در بیماری مذکور دارد، برگزار گردید.

بیشتر بخوانید:

بیمارستان سیار ارتش در پردیسان قم آغاز به کار کرد

 وی بیان کرد: در این جلسه مقرر گردید که یک بیمارستان صحرایی در سقز با ظرفیت ۱۴۰ تخت ایجاد شود و همچنین دو دستگاه آمبولانس برای این بیمارستان در نظر گرفته شود.

 فرمانده  سپاه بیت المقدس استان کردستان بیان کرد: همچنین مقرر گردید با همکاری جنگ نوین سپاه بیت المقدس و نیز آتش نشانی سپاه بیت المقدس امکان عمومی شهر سقز ضدعفونی شود.

 سردار حسینی در ادامه سخنان به برخی از برنامه های معاونت بهداری سپاه بیت المقدس کردستان اشاره داشت و افزود: برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا این معاونت اقدام به ضدعفونی امکان اداری و آشپزخانه سپاه بیت المقدس نموده است.

 وی تاکید کرد: همچنین ورود و خروج پرسنل، کادر و سربازان با دستگاه تب سنج به شدت کنترل می شود و از سوی دیگر برای حفظ بهداشت بیشتر، غذا در حال حاضر در ظروف یکبار مصرف سرو می گردد.

منبع: سپاه نیوز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس