آرم ارتش

رئیس اداره بهداشت و درمان نزاجا گفت: روزانه بالغ بر ۷۰ نفر به بیمارستان سیار نیروی زمینی ارتش در پردیسانِ قم مراجعه می کنند.

به گزارش مشرق، امیر رئیس اداره بهداشت و درمان نزاجا گفت: روزانه بالغ بر ۷۰ نفر به بیمارستان سیار نیروی زمینی ارتش در پردیسان شهر مقدس قم مراجعه می‌کنند و همکاران پزشکی و کادر درمان این مجموعه تست‌های مختلف را انجام می‌دهند و اگر نیاز باشد بستری و مراقبت‌های ویژه صورت می‌گیرد.

بیشتر بخوانید:

کمک نداجا به بیماران کرونایی در رشت

او افزود: مردم مراقب سلامتی خود هستند و با مراجعه به مجموعه درمانی با توجه به حضور متخصصین درمان و روان درمانی اطلاعات مطلوبی را دریافت می‌کنند.

امیر سرتیپ دوم موذنی ابراز امیدواری کرد: ان شاءالله در مقابله با این ویروس منحوس نیز سربلند خواهیم بود.

او با اشاره به روحیه بالای کادر درمان در این بیمارستان افزود: کادر درمانی بیمارستان سیار نزاجا در پردیسان قم با نشاط و روحیه بسیار بالا در خدمت مردم هستند و علاوه بر فعالیت‌های پزشکی به مناسبت روز درخت کاری نیز چندین اصله درخت را به نشانه امید و زندگی در محوطه این بیمارستان غرس کردند.

گفتنی است روز گذشته حجت الاسلام والمسلمین محمدی عراقی نماینده مقام معظم رهبری با حضور در بیمارستان سیار اداره بهداشت و درمان نیروی زمینی ارتش در قم، پیام محبت آمیز فرماندهی کل قوا را به تمامی زحمت کشان در حوزه پیشگیری از ویروس کرونا ابلاغ کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس