کروتاب - به نشر - کراپ‌شده

مدیرعامل به‌نشر(انتشارات آستان قدس رضوی) از اجرای طرح «کروتاب» شامل تخفیف ۲۵ درصدی تمامی آثار این انتشارات در فروشگاه الکترونیکی به‌نشر خبر داد.

به گزارش مشرق، حسین سعیدی با بیان اینکه بهترین پیشنهاد در شرایط فعلی برای پیشگیری از گسترش ویروس کرونا، حضور هموطنان در منازل است، اظهار کرد: در همین راستا انتشارات به‌نشر همگام با تولید، توزیع و فروش آثار در سراسر کشور، طرح «کروتاب» را راه اندازی کرده تا مخاطبان بدون خروج از منزل و نیاز حضوری به فروشگاه های کتاب، در خانه و با یک کلیک بتوانند کتاب های مورد علاقه خود را خریداری نمایند.

به گفته مدیرعامل به‌نشر در طرح «کروتاب» مخاطبان می توانند از تخفیف ۲۵ درصدی خرید با بسته بندی کاملا بهداشتی همراه با اقلام متبرک و ارسال رایگان کتاب به تمامی نقاط کشور بهره‌مند شوند.
وی تصریح کرد: حدود ۷۰۰ عنوان کتاب از تولیدات انتشارات به‌نشر در موضوعات فرهنگ و گفتمان انقلاب اسلامی، سیره معصومین(ع) و فرهنگ زیارت، تاریخ، رمان، زندگی نامه، آثار کودک و نوجوان و ... به همراه آثار پرمخاطب از سایر ناشران کشور در حوزه های دینی، انقلاب اسلامی، کودک و نوجوان و ... در فروشگاه الکترونیکی انتشارات به‌نشر به نشانی www.behnashr.com  ارائه شده است.

سعیدی با بیان اینکه در این طرح کتاب را با قیمت تمام شده و یا بعضا زیر قیمت خرید در اختیار مخاطبان قرار می دهیم خاطرنشان کرد: امیدواریم در این طرح تشویقی که با تخفیف ۲۵ درصدی تمامی آثار همراه با ارسال رایگان به سراسر نقاط کشور برخوردار است، به راحت ترین شکل ممکن کتاب را به دست هموطنان برسانیم.

مدیرعامل به‌نشر هدف از اجرای این طرح را افزایش سرانه مطالعه و گذران مناسب ساعات فراغت خانواده های ایرانی در روزهای پیش رو دانست و یادآور شد: در حل حاضر بازه خاصی برای این طرح وجود ندارد و تا زمانی که نیاز باشد در کنار مردم خواهیم بود تا فضا را تلطیف کنیم.

وی با اشاره به معرفی طرح «کروتاب» از طریق اشتراک در شبکه های اجتماعی، کانال ها و صفحه اینستاگرام به‌نشر از معرفی روزانه آثار در فضای مجازی خبر داد و افزود: برای کاربرانی که با خرید اینترنتی مشکل دارند تمهیداتی صورت گرفته است و از طریق فضای اینستاگرام می توانند سفارشات خود را اعلام کرده تا سایر مراحل توسط انتشارات به‌نشر صورت گیرد.

مدیرعامل به‌نشر متذکر شد: انتشارات به‌نشر پیش از این با اجرای طرح «هر روز یک کتاب» شامل تخفیف ۲۵ درصدی و طرح «پیشنهادات ویژه» با تخفیف بین ۱۰ تا ۲۰ درصد همراه کاربران فروشگاه الکترونیکی این انتشارات بود و اکنون نیز با اجرای طرح «کروتاب» شامل تخفیف تمامی آثار تولیدی و دارای موجودی به‌نشر به مخاطبان عزیز خدمات ارائه می دهد.

وی با اشاره به استقبال مخاطبان کتاب از طرح «هر روز یک کتاب» انتشارات به‌نشر افزود: علاوه بر کتاب دوستان، مدارس، مهدهای کودک، کتابخانه و مراکز فرهنگی با خرید آثار به تعداد بالا از اقصی نقاط کشور به ویژه در شهرهایی که شعبه های انتشارات به‌نشر در آنها فعال نیست به ما اعتماد کرده و به خوبی از این طرح استقبال کردند به گونه ای که بیش از ۸۰ درصد خریدها خارج از مشهد مقدس بوده است.

سعیدی با بیان اینکه تصاویر تمامی آثار بازنگری و ویرایش شده و به صورت یکپارچه در سایت موجود است گفت: همزمان با فرارسیدن ماه مبارک رجب و میلاد با سعادت حضرت علی(ع)، معرفی و ترویج آثار مناسبتی در بخش پیشنهادات ویژه سایت به مخاطبان کتاب عرضه می شود.

وی در پایان یادآور شد: کتاب به عنوان کالای فرهنگی و یاوری مهربان قطعا حس آرامش را در مخاطب به وجود می آورد و امیدواریم با اجرا و اطلاع رسانی این حرکت فرهنگی بتوانیم فضای خانه را برای مردم ایران لذت‌بخش تر نماییم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس