کد خبر 1049228
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۸
قدوس

ستاره ایرانی آمیان در حضور کوتاه مدت برابر مارسی فوق‌العاده ظاهر شد و یک گل ارزشمند به ثمر رساند.

به گزارش مشرق، در چارچوب مسابقات هفته بیست و هشتم لیگ یک فرانسه، تیم آمیان که برای دومین بازی متوالی از سامان قدوس در ترکیب ابتدایی بهره نمی‌برد و روی نیمکت داشت، از ساعت ۲۳:۳۰ جمعه شب در استادیوم ولودروم مقابل مارسی رده دومی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:

گل نجات بخش قدوس برای آمیان

مارسی با دو گل مورگان سانسون و دیمیتری پایه در این مسابقه خانگی از آمیان پیش افتاد و در آستانه کسب برتری قرار داشت، اما ورود سامان قدوس به زمین به‌عنوان سومین تعویضی تیمش سرنوشت این بازی هیجان‌انگیز را تغییر داد.

قدوس که پس از یک ماه و نیم دوری از میادین به دلیل آسیب دیدگی، در دیدار اخیرشان حضور یک نیمه‌ای در زمین داشت، از دقیقه ۸۰ مسابقه مقابل مارسی وارد زمین شد و تنها سه دقیقه پس از آن، آمیان موفق شد از روی نقطه پنالتی گل تساوی را به ثمر رساند.

اما این پایان کار نبود و در پنجمین دقیقه وقت‌های تلف شده آمیان ضد حمله سریعی از جناح چپ زمین تدارک دید و توپ به سامان قدوس رسید که او با یک سر توپ چشم‌نوازو  ارسال در عرض و تند و تیز، آرتورو کالابرسی را در موقعیت خوبی قرار داد ولی شوت محکم او به سمت محوطه ۶ قدم را ستاره ایرانی آمیان با فرار سریع از بین دو مدافع مارسی و ضربه تمام کننده تبدیل به گل کرد.

مارسی که به دنبال برتری در این بازی نه چندان دشوار و کم کردن فاصله امتیازی با پاری‌سن‌ژرمن صدرنشین بود، در ثانیه‌های پایانی و با درخشش سامان قدوس برتری را از دست داد تا آمیان ۲۳ امتیازی شود و در رده نوزدهم جدول لیگ یک فرانسه قرار بگیرد.

سامان قدوس که برخلاف درخشش‌های فصول اخیر، امسال به دلیل محرومیت و مصدومیت‌های طولانی مدت نتوانسته بود دروازه حریفان را باز کند، مقابل مارسی توانست در پنجمین بازی این فصل، اولین گل خود را در یک مسابقه به یادماندگی و با یک گل خاطره‌انگیز به ثبت برساند.

گلزنی سامان قدوس در بازی آمیان مقابل مارسی

البته اتفاق مهم دیگری نیز بعد از پایان مسابقه رخ داد؛ جایی که آندره ویاش بواش، سرمربی مارسی و پیشین تیم‌های چلسی و تاتنهام بخاطر عصبانیت از تساوی تیمش و اعتراض به داوری وارد زمین شد و بعد از دریافت کارت زرد و به علت ادامه اعتراض‌هایش، کارت قرمز مستقیم گرفت.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس