کد خبر 1049151
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۰:۳۲
لیگ قهرمانان آسیا

سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ برتر که در نهایت موفق نشد به عنوان نماینده ایران در جلسه عصر امروز در دوحه حضور پیدا کند می گوید فهمیدیم باید در قرنطینه بمانیم به همین دلیل ریسک نکردیم.

به گزارش مشرق، سهیل مهدی که در نهایت نتوانست در جلسه برگزار شده امروز در دو دوحه قطر حضور پیدا کند درباره آن گفت: جلسه ای که امروز برگزار شد در رابطه با دو تورنمنت مهم مقدماتی جام جهانی و لیگ قهرمانان آسیا بود و درباره کیفیت برگزاری مورد بررسی قرار گرفت و البته خوشبختانه نماینده های ما هم در این جلسه حضور داشتند. در رابطه با برنامه مقدماتی فیفا تصمیم گیری نهایی از سوی فیفا و ای اف سی در حال انجام است.

 

او ادامه داد: البته آنها منتظر هستند تا جلسه نماینده های امارات، ازبکستان و عربستان هم انجام شود و در نهایت به جمع بندی نهایی برسند و فکر می کنم که اگر به این صورت پیش برود با توجه به زمان زیادی که تا آغاز بازی های جام جهانی باقی مانده است، بازی های مقدماتی جام جهانی چند ماهی به تعویق بیفتد و تاریخ دقیق آن هم احتمالا در جلسه فردا نهایی می شود و طی نامه ای ابلاغ خواهد شد.

مهدی درباره تصمیم گیری درباره لیگ قهرمانان آسیا نیز گفت: اما در رابطه با لیگ قهرمانان آسیا به نظر می رسد که کشورهای حاضر در جلسه امروز از جمله کشور ما متفق القول با بقیه نبودند و به همین دلیل جمع بندی نهایی فردا در کشور امارات و با حضور دیگر نماینده ها انجام می شود و البته ممکن است نیاز به جلسه دیگری برای تصمیم گیری درباره لیگ قهرمانان آسیا نیاز باشد. به نظر می رسد که وضعیت لیگ قهرمانان آسیا هنوز نهایی نشده است.

او درباره تعویق در بازی های تیم ملی نیز گفت: مسابقات مقدماتی جام جهانی به احتمال فراوان در شهریور ماه برگزار خواهد شد اما درباره لیگ قهرمانان آسیا بن بست هایی وجود دارد و هنوز نتیجه نهای به دست نیامده است. مهم ترین خواسته ما احترام به حق میزبانی باشگاه های ما در این رقابت هاست و ما خواستیم ترتیب مسابقات همینطور که هست برگزار شود  ترتیب مهمان و میزبان به هم نریزد که در جلسه امروز صوتجلسه و یادداشت شد.

سرپرست کمیته مسابقات لیگ فوتبال در ادامه درباره عدم حضور خود در جلسه امروز گفت: متاسفانه در آخرین لحظه ما متوجه شدیم که در صورتی که از برخی کشورها مانند ایران، مسافر وارد دوحه شود باید در قرنطینه قرار بگیرد و ما هم سعی کردیم در این باره ریسک نکنیم و خوشبختانه نماینده هایی آنجا داشتیم که در نهایت آنها را به این جلسه فرستادیم.

مهدی درباره ارتباط مستقیم با نماینده های ایران در جلسه امروز در دوحه گفت: بله ما هم با استفاده تلفن کنفرانس با نماینده هایمان در ارتباط بودیم و سعی می کردیم با تماس هایی که داشتیم در جریان آخرین مسائل این جلسه قرار گرفتیم نکاتی که لازم بود تاکید کنیم را هم به دوستان گفتیم.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس