ارتش یمن اردوگاه فرماندهان ائتلاف سعودی و نیروهای هادی را با موشک هدف قرار داد

منابعی در یمن اعلام کردند که ارتش و کمیته‌های مردمی این کشور مواضع متعلق به نیروهای ائتلاف سعودی و دولت مستعفی را در مأرب هدف حملات موشکی قرار داده اند.

 به گزارش مشرق،  ارتش و کمیته‌های مردمی یمن مواضع نیروهای منصور هادی را در مأرب با موشک های بالستیک هدف قرار دادند.

شبکه المیادین لبنان به نقل از خبرنگار خود شامگاه جمعه (۱۶ اسفند) خبر داد که ارتش یمن با موشک‌های بالستیک دو اردوگاه «الرویک» و «تداوین» را در شرق صنعاء، پایتخت یمن هدف قرار داده است.

بیشتر بخوانید:

منبعی نظامی در اتش یمن به این شبکه گفت که موشک‌ها با دقت بالایی به اهداف از پیش تعیین شده اصابت کرده است. به گفته این منبع در دو اردوگاه یادشده، فرماندهان ائتلاف سعودی-اماراتی و نیروهای تحت امر دولت مستعفی به ریاست عبدربه منصورهادی حضور داشته‌اند.

نیروهای مشترک ائتلاف سعودی و دولت منصور هادی طی دو ماه گذشته در جبهه نِهم و الجوف شکست سنگینی خورده‌اند. در جبهه نهم (واقع در مأرب) منطقه ای به وسعت دو هزار کیلومتر آزاد و پاکسازی شده و صدها نفر از نیروهای متجاوز کشته یا زخمی شدند.

در جبهه الجوف که نزدیک مرزهای جنوبی عربستان سعودی است، مرکز این استان سقوط کرد و به کنترل نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن درآمد. دولت منصور هادی، سقوط جوف را شکست سهمگینی دانسته و درباره تداوم این شکست‌ها هشدار داده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۷
    3 0
    خدا پیروزی را نصیب این مجاهدان عزیز بکنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس