بازگرداندن غیربومیان از محورهای مازندران + تصاویر و فیلم

مسافران با وجود هشدارهای مسؤولان از راه‌های دور و نزدیک خود را به شمال رساندند که با حضور ماموران پلیس به مقصدهای خود بازگردانده می‌شوند.

 به گزارش مشرق، دیار سرسبز مازندران، از استان‌های گردشگرپذیری است که به‌جز ایام تعطیلات ازجمله تابستان و نوروز در ایام غیرپیک حتی روز پایانی هفته میزبان گردشگران بوده است.

همین موضوع موجب می‌شد همیشه روزهای پایانی هر هفته شاهد حجم زیاد مسافران در راه‌های شمال بودیم که حتی برخی برایشان معطلی و در ترافیک ماندن به بخشی از سفر تبدیل شده بود.

با شیوع ویروس کرونا به مسافران توصیه شده از سفر به مازندران پرهیز کرده و همچنین به مردم بومی نیز توصیه شده در خانه بمانند اما برخی از تعطیلات استفاده کرده و این تعطیلات را به اشتباه برای سفر غنیمت شمردند.

در چنین شرایطی که مسؤولان مازندران با دلجویی از هموطنانی که قصد سفر به مازندران را داشتند، از آنها خواستند تا شرایط این استان را درک کنند تا مازندران زیبا بتواند در زمان بهتری و با آرامش میزبان آنان باشد اما می‌بینیم که مسافران همچنان به فکر سفر به شمال هستند.

در این شرایط مسؤولان مازندران به مسافرانی که با وجود هشدارهای قبلی خود را به مبادی ورودی استان رساندند و منتظر وارد شدن به داخل استان هستند  اعلام کردند تا سفرشان را لغو کرده و به محل زندگی‌شان بازگردند.

به گفته دبیر شورای اطلاع رسانی استان مازندران، بر اساس تصمیم‌گیری‌های ستاد پیشگیری و کنترل ویروس کرونا، مسیر ورودی گیلان به رامسر در غربی‌ترین نقطه استان مازندران به روی مسافران بسته شد.

فرماندار رامسر از بسته شدن ورودی شهر رامسر خبر داد و گفت: به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا تا اطلاع ثانوی از ورود مسافران به شهرستان رامسر جلوگیری خواهد شد.

همچنین محور کندوان نیز از شب گذشته به‌دلیل ریزش بهمن مسدود شده بود و امکان بازگشایی آن باتوجه به احتمال ریزش مجدد بهمن به زمان دیگری موکول شد.

رئیس پلیس راه مازندران درباره آخرین وضعیت محورهای مازندران  اظهار کرد: درحال حاضر آمد و شد خودروها در تمامی محورهای استان به‌صورت عادی و روان است.

علیرضا قدمی با اشاره به انسداد محور کندوان، تصریح کرد: مسافرانی که از محورهای هراز و سوادکوه قصد ورود به استان را دارند بازگردانده می‌شوند و تنها بومیان اجازه تردد دارند.

وی یادآور شد: همچنین در مداخل ورودی استان نیز گیت‌های تب‌سنجی فعال بودند و درحال انجام تست از رانندگان هستند.

وی در پایان با تاکید بر پرهیز از سفرهای غیرضروری، خاطرنشان کرد: توصیه ما به رانندگان توجه به توصیه‌های پلیس و رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی است.

عداد بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در مازندران به ۳۰۱ نفر رسید.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۶
    3 0
    درب ورودی هرمزگان هم ببندید
  • IR ۰۲:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۰
    2 0
    واقعا آدم از اصرار یه عده بر حماقت شاخ در میاره... تفریح رو در هر شرایطی حتی خطر ابتلا به ویروس نمیخوان از دست بدن... میمیرین یه مدت تا ریشه کنی این ویروس بتمرگید تو خونه هاتون؟؟؟؟؟؟؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس