کد خبر 1049077
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۵
محمد خرمگاه

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: اصلی ترین فلسفه ورزش سلامتی است و سئوال من این است که آیا امروز ورزش عامل سلامتی است یا خطری برای سلامتی؟

به گزارش مشرق، محمد خرمگاه که سابقه بازی و مربیگری در تیم استقلال را دارد، ابتدا درباره شرایط این تیم اظهار داشت: در خصوص استقلال صحبت خاصی ندارم جز این که برای مجموعه آن آرزوی موفقیت کنم. مهم نیست چه کسی در این باشگاه باشد و سکان هدایت در دست کدام عزیز باشد. مهم این است که بتوانند معضلات را یکی یکی برطرف کرده و موانع را از سر راه بردارند. 

بیشتر بخوانید:

فریبا: قهرمانی استقلال نشدنی نیست

پیشکسوت آبی پوشان اضافه کرد: پایه ای ترین نیاز هر تیم فوتبال زمین تمرین است. تیم فوتبالی که زمین برای تمرین نداشته باشد مثل شناگری است که استخر برای تمرین نداشته باشد. مجموعه مدیریتی استقلال باید دغدغه زمین تمرین را از بین ببرد و کاری کند تا کادر فنی هر زمانی اراده کرد زمین خوب برای تمرین در دسترس  باشد. بعد از آن به سراغ حل معضلات و مشکلات مالی بروند. 

این مربی فوتبال در خصوص وضعیت حاکم بر کشور و فوتبال گفت: «شتر سواری دولا دولا نمی شود». نمی شود از یک سو بگوییم لیگ تعطیل است و از یک سو تیم ها را بلاتکلیف بگذاریم تا آنها تمرین کنند. مگر نه این که اصلی ترین فلسفه ورزش سلامتی جسم و روح است؟ آیا این ورزش عامل سلامتی است یا عامل به خطر انداختن سلامتی؟

وی افزود: حتما باید در این فوتبال یک نفر طوری شود تا همه به خود آیند؟ آیا اگر برای یک ورزشکار به دلیل ابتلا به این بیماری اتفاقی بیفتد مسئولان فوتبال جوابگو هستند؟ 

خرمگاه بیان داشت: در حالی که حتی مساجد نماز های جماعت و جمعه هم تعطیل هستند، چرا باید تمرین فوتبال برقرار باشد؟  آیا فوتبال از مسجد و نماز هم مهمتر است؟ وقتی می گویند همه اجتماعات تعطیل، چرا فدراسیون بستری فراهم نمی کند تا تجمعات فوتبالی تعطیل شود. اصلا یک فصل لیگ را تعطیل کنند، اتفاقی می افتد؟ لیگ ما مهمتر است یا لیگ قهرمانان آسیا؟

پیشکسوت فوتبال در خاتمه گفت: تاکنون که فوتبال ما چوب بی تدبیری مدیران بلند پایه اش را خورده است و امیدوارم این بی تدبیری  اینبار با به خطر افتادن جان فوتبالیست ها و مربیان تمام نشود. اما امیدوارم در انتخابات پیش روی فدراسیون فوتبال اتفاقات خوبی بیفتد و افرادی سکان هدایت فوتبال را در دست بگیرند که از هر نظر شایسته و اصلح هستند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس