کد خبر 1049017
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۲
ترافیک

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان گفت: در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا، محورهای مواصلاتی ورودی به استان گیلان مسدود شد.

به گزارش مشرق، سرهنگ حسین محمدپور اظهار داشت: در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا، محورهای مواصلاتی ورودی به استان گیلان مسدود شده بنابراین بر اساس این تصمیم ورود کلیه وسائط نقلیه شخصی و مسافربری به غیر از حاملان مواد سوختی، فاسدشدنی و امدادی ممنوع است.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان با بیان اینکه طبق دستورالعمل‌ها محورهای ورودی به استان گیلان از صبح امروز مسدود شده‌اند عنوان کرد: بر اساس تصمیمات اتخاذ شده و به منظور جلوگیری از گسترش ویروس کرونا، امکان تردد خودروهای مسافربری در محورهای ورودی به گیلان تا اطلاع ثانوی وجود ندارد.

بیشتر بخوانید:

فیلم/ محدودیت‌های تردد در شهرهای شمالی کشور

فیلم/ وضعیت جاده چالوس!

ممنوعیت ورود خودروهای غیربومی به مازندران

محمدپور ضمن توصیه به کلیه مسافران برای خودداری از سفرهای غیرضروری به دلیل پیشگیری از شیوع ویروس کرونا خاطرنشان کرد: با توجه به وضعیت بحرانی که مراتب آن اعلام شده است از مردم انتظار داریم در این روزها همکاری بیشتری داشته باشند و برای حفظ سلامت خود و خانواده‌شان توصیه‌ها را جدی‌تر بگیرند.

وی با تأکید بر اینکه مأموران پلیس راه گیلان از تردد خودروهای شخصی با پلاک غیربومی در محورهای ورودی به استان جلوگیری به عمل می‌آورند اظهار داشت: خودروهای بومی گیلان و محلی‌ها مشکلی نداشته و اجازه تردد دارند از طرفی خودروها و وسائط نقلیه باربری نیز برای عبور از جاده‌های استان مشکلی ندارند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علی IR ۱۵:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۶
    0 0
    احسنت کاش زودتر این کار رو می کردند..

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس