کد خبر 1048945
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۱
تست کرونا در ورودی مازندران

رئیس سازمان راهداری از دستور استاندار مازندران در خصوص خودداری از انجام سفرهای غیرضروری خبر داد و گفت:برای خودروهای ورودی به استان محدودیت تردد اعمال می‌شود.

به گزارش مشرق، عبدالهاشم حسن‌نیا، اظهار کرد:‌ با توجه به دستور وزیر بهداشت  مبنی بر عدم انجام سفرهای غیرضروری و دستور استاندار مازندران، در جاده‌های منتهی به استان مازندران محدودیت تردد اعمال می‌شود.

وی تاکید کرد:‌ مسئولان استان مازندران نیز با ورود خودروهای غیربومی مخالفت کرده اند.

در همین حال مرکز مدیریت راه‌های کشور نیز از ممنوعیت تردد در استان مازندران خبر داده و اعلام کرد: به منظور جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا، طرح پایش و ارزیابی جدی خودروهای ورودی آغاز شد. در این طرح از ورود خوردروهایی که قصد سفر و اقامت درمازندران را دارند، جلوگیری می شود.تردد وسایل نقلیه ای که تردد آنها در محورهای استان ضرورت دارد، بلامانع است.

بیشتر بخوانید:

توصیه‌های دارویی دکتر کرمانپور به کرونایی‌ها

کرونا را جدی بگیرید، اما از آن نترسید

طلبه‌ای که جوانی‌اش را وقف مردم کرد

شب جمعه متفاوت یک هیات +عکس

این مرکز همچنین اعلام کرد:‌ تردد در محور چالوس (مسیر جنوب به شمال) محدوده دهانه شمالی تونل کندوان و آزادراه تهران-شمال مسیر جنوب به شمال تا اطلاع بعدی مسدود بوده و  در محورهای هراز، فیروزکوه و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) تردد روان است.

از سوی دیگر عباسعلی نجفی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران نیز با اشاره به برگزاری جلسه ستاد پیشگیری از بیماری کرونا، به تسنیم گفت:‌ بر اساس تصمیم‌ اتخاذ شده اجازه ورود خودروهای غیربومی به استان داده نمی‌شود.

وی با بیان این‌که از دیروز این محدودیت برای محورهای از سمت غرب استان مازندران نیز اعمال شد، افزود: شب گذشته در محور کندوان ریزش داشته‌ایم که باعث مسدودی این جاده شد.

وی با اشاره به این‌که این محور تا یک ساعت دیگر پاکسازی می شود، گفت: بر اساس تصمیم ستاد پیشگیری از بیماری کرونا،‌ نیروهای نظامی در ورودی‌های استان مازندران مستقر می‌شوند و با همکاری هلال احمر و علوم پزشکی پایش خودروها را انجام می‌دهند.

نجفی یادآور شد: گیت اول پایش هلال احمر و گیت دوم مربوط به دانشگاه علوم پزشکی است که وظیفه پایش را انجام می‌دهند و در صورت وجود علائم بیماری کرونا مردم را به بیمارستان هدایت می‌کنند.

وی تاکید کرد: وظیفه ما راهداری و فراهم کردن شرایط رانندگی ایمن در جاده‌های کشور است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس