کد خبر 1048754
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۸
دستگیری 16 محتکر و کشف بیش از ۲ میلیون تجهیزات بهداشتی

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا از دستگیری ۴۵ محتکر و کشف حدود دو میلیون انواع تجهیزات بهداشتی احتکار شده خبر داد.

به گزارش مشرق، سردار محمدرضا مقیمی در تشریح خبر فوق اظهار داشت: در ادامه طرح تشدید مبارزه با احتکار کالاهای بهداشتی کارآگاهان این پلیس در سراسر کشور طی 24 ساعت گذشته از واحدهای صنفی، تجاری و انبار در سراسر کشور بازدید کرده است.

وی افزود: در بازرسی های صورت گرفته 44 مرکز تهیه و توزیع تجهیزات بهداشتی متخلف شناسایی و 45 نفر دستگیر که پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا بیان داشت: کارآگاهان در این بازرسی ها موفق به کشف یک میلیون و 910 هزار و 666 عدد تجهیزات بهداشتی شامل: یک میلیون و 764 هزارو 704 عدد دستکش، 109 هزارو 130 بطری انواع مواد ضد عفونی کننده، 36 هزارو 832 عدد انواع ماسک تن ماده ضد عفونی کننده، 10 تن مواد اولیه تجهیزات بهداشتی و ماسک به همراه 76 میلیون و 425 هزار عدد تجهیزات بهداشتی کشف و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع مربوطه شدند.

سردار مقیمی به هموطنان توصیه کرد: از توجه به مطالب غیرواقعی مطرح شده در فضای مجازی و افکار عمومی که باعث تشویش اذهان عمومی می شود، بپرهیزند و اخبار را فقط از طریق مراجع رسمی دنبال کنند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا در پایان بیان داشت: پلیس امنیت اقتصادی و دستگاه قضائی با محتکران مقتدرانه برخورد می کند و از شهروندان در خواست داشت تا در صورت اطلاع از احتکار، موضوع را از طریق فوریت های پلیسی 110 گزارش دهند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس